Gå til innhold

GT4: Laptime battle.¨ LES regler i første post..

Ranger emnet

LLH

Anbefalte innlegg

hmm...

5 runder på ringen så bytte bane hørest ut som en deal.

Da kan vi etter 5 runder på hver enkelt bane kåre en, king of the ring.. osv.

På valg av bil tenke jeg på noe sånt her før i dag: Hvis samme person vinner på samme banen 3 ganger etter hverandre kan den på 2plass bestemme bil.

hvordan hørest det ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her har det skjedd ting ja.. heh

redigert første post og skal ut på ringen og piske subaruen nå :D

første runde inkl ett par snurrings: 6.45.755

Skal nok få den ned litt til, må bare blir fortolig med balance og vekt over føring i forhold til sving og bremsing...

Edit: Så endra jeg oppsettet litt og kjørte på 6.45.885..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjør no langløp. tror jeg.. eller kjøre ferdig alle expert løpa eller noe. husker ikke helt. anyone?

den subaruen altså! kan godt skjønne dere liker den hvis dere kjører med stikke! for makan til understyring. klarte ikke justere så jeg ble fornøyd heller.. måtte jo ratte som en gal i svingene ellers bar det til skogs. har jo 900 graders ratt. anyways!

6.28.271 har jeg nå engang klart å ratte meg i mål på da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satte den opp ganske myk jeg og satte bremsene sånn at den overstyrte ved brems og sving.. blir litt skling med fikk da svingt.... likte den ikke veldig godt..

anngående F1 bil:

http://www.gtplanet.net/guides/index.php/PAL_Prize_Car_List' stemmer som skrot nisse ssa om at man må kjøre 24timers løp på nurburing.. (er jo bare 240runder:D) Så får man en ved 100% game complete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider