Gå til innhold

GT4: Laptime battle.¨ LES regler i første post..

Ranger emnet

LLH

Anbefalte innlegg

• Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg får begynne den her gangen da..

7.02.456.

fin bil og kjøre foresten! litt lat men fin balanse og grep. :)

Pen tid :)

Tenkte jeg skulle bringe denne tråden på skinnene igjen, så... Jeg tok to runder, fiksa kun på utvekslinga. Ikke dem kjappeste rundene, røk av i Flugplatz men en 7.23.292

Skal se om jeg får kjøre mer i dag, da skal vi nok få forbedret den :D

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. ja vi er vel en smule på overtid nå med den audien.

tenker vi må komme oss over på Tsukuba nå da. ser ut til å være en populær bane av en eller anna grunn ;)

nor det gjelder bil så går jeg for en ny MR bil. ikke skyt!!!

nyeste honda NSX type r. har ikke PS`n på nå og husker ikke årsmodell. men den nyeste man får kjøpt i allefall. skulle ikke være vanskelig å finne ut av når man kommer seg inn i butikken og ser.

ser at NOS ble nevnt over her. kjører selv aldri med NOS med mindre jeg sier noe annet. bare sånn for the record.. happy driving guys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. ja vi er vel en smule på overtid nå med den audien.

tenker vi må komme oss over på Tsukuba nå da. ser ut til å være en populær bane av en eller anna grunn ;)

nor det gjelder bil så går jeg for en ny MR bil. ikke skyt!!!

nyeste honda NSX type r. har ikke PS`n på nå og husker ikke årsmodell. men den nyeste man får kjøpt i allefall. skulle ikke være vanskelig å finne ut av når man kommer seg inn i butikken og ser.

ser at NOS ble nevnt over her. kjører selv aldri med NOS med mindre jeg sier noe annet. bare sånn for the record.. happy driving guys!

Altså...

Bane: Tsukaba

Bil: Honda NSX Type-R '02

Got it! :)

Kjører ikke med NOS jeg heller, og liker best Arcade - Time trial (kan vel ikke jukse med det, kan man?)

Edit: Åpner budrunda med massive 0.53.633, men nå..: Mat :)

Let the racing begin :D

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neeei... kan vel ikke jukse . men man får vel ikke justert no i arcademode eller? vet ikke . har vel vært innom der et par ganger bare og kjørt litt for lenge siden.

Ja, er det jeg liker.. ikke noe justering i det heletatt, da går det helt på føreren, og ikke oppsettet også (noe som jeg suger i å lage) :D

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha. men du må vel uansett in i GT mode for å kjøpe og TRIMME bilen du skal kjøre. ellers må du vel kjøre en stock bil, og da vil jeg gjette du vil slite litt med å få til gode tider :)

Tja, gjør det for denne tråden kun. Ellers er alle mine tider fra Time trial :D

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider