heineoen Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Hei! Tenke å kjøpe meg en hvit takometerskive.... Er det vanskelig å bytte på Neon? Erfaringer? På enkelte jeg finner på eBay står dt: PROFESSIONAL INSTALLATION IS HIGHLY RECOMMENDED Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 viss du ikke tør så kan eg få den.. men er ikke spesielt vanskelig.. har hatt åpent mitt speedo flere ganger.. litt skruing men tro grunnen er at de ikke vil ta ansvar om du knekker nålene og sånn.. men skal ikke svare sikkert men tro du må ta av gamle skiven det er eg ikke sikker på kordan du gjør.. kan sjekke senere i dag Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Speedoskivene du får på ebay er vel bare for miles/h og ikke for km/t? Pass på her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 Speedoskivene du får på ebay er vel bare for miles/h og ikke for km/t? Pass på her har nå byttet til hvit på min bil og det var ikke bare en lek.. blir mye kjenning av bil og synsing for å få nålene tilbake på rett plass.. jeg brukte en odb2 diagnoseplugg fra jobben og kjørte en tur får å få det sånn ca rett.. lett å gå på noen smeller her viss feks speedometeret er feil eller bensin måleren viser for mye.. Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 stemmer:) har hatt lyst til og gjøre det sammeselv. men høres ikke enkelt ut. men får se hva som skjer med tiden:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg