Gå til innhold

motor bytte

Ranger emnet

ames_white

Anbefalte innlegg

det er gjort før hvertfall

Søker du litt på vwvortex forumet så finner du en golf 2 med porsche 944 motor, girkasse og drivverk... dvs at den er bygget om til bakhjulstrekk

Ellers så tror jeg muligens at motoren som stod i 924, en 1.8L er en audimotor som passer i.. men den er bare på 125 hk.. 175 i turbo utgave.

'Boxer motorene tror jeg du skal jobbe litt med å få nedi

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er gjort før hvertfall

Søker du litt på vwvortex forumet så finner du en golf 2 med porsche 944 motor, girkasse og drivverk... dvs at den er bygget om til bakhjulstrekk

Ellers så tror jeg muligens at motoren som stod i 924, en 1.8L er en audimotor som passer i.. men den er bare på 125 hk.. 175 i turbo utgave.

'Boxer motorene tror jeg du skal jobbe litt med å få nedi

det må jeg sjekke ut :)

Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D

http://www.e30meet.com

86 VW GOLF MK2 "Hugget"

00 VW GOLF MK4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva motor er det du tenker på da?

tenkte ikke på noe spess type tenkte mest på og sette noe som ikke alle andre har likksom også er det jo litt tøft med porche merket i motor rommet:P

er så mange som har gti og g-60 for det er jo det enkleste og sette i noe man vet passer rett oppi uten og måtte bygge om fester og sånne ting

Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D

http://www.e30meet.com

86 VW GOLF MK2 "Hugget"

00 VW GOLF MK4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som 944 motor den har på bildet ja.

Finnes flere versjoner: 2,5L/163hk, 2,5L med turbo/220/250 og 3l 204hk. Alle er rekke4 motorer.

924, en 1.8L er en audimotor som passer i.. men den er bare på 125 hk.. 175 i turbo utgave

Den er basert på en vw "buss" (LT?) blokk. Iallfall 125hk`n.

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider