Gå til innhold

Da har jeg chippet bilen!:D

Ranger emnet

bassmania

Anbefalte innlegg

Som topicen sier, jeg hentet bilen min idag, ferdig chippet fra TS-racing, og fyy faaaen som det dro:O var overrasket selv ass!!! Annbefaler folk som har 1.8T å chippe, jeg merket stooor forskjell!!!

PS: Fikk med brosjere, der leste jeg et punkt som noen her kommer til å like!;)

"TS gir full garanti på at tuningen fungerer som den skal.Om tuningen forårsakerfeol på motoren, som ikke dekkes av bilgarantien, retter vi opp dette uten kostnad!Vi gir også fornøyd garanti, dvs. at du får prøve bilen før du betaler!"

2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT

2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle ønske jeg også fikk denne garantien.... men nei...

det er enda under et år siden biln blei chippet, men dem nekter på at det er chippen det er noe feil med (uten at dem gidder og skjekke) har vert MANGE timer på vw/audi verksted får å finne feilen med bilen, men dem sier at bilen er strøken å det kun kan være chippen som er ødelagt!! turbotrykket peaker på 0,8bar for så å gå ned til 0,6bar, og sånn skal det ikke være

så jeg sier bare PASS PÅ

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg også fikk denne garantien.... men nei...

det er enda under et år siden biln blei chippet, men dem nekter på at det er chippen det er noe feil med (uten at dem gidder og skjekke) har vert MANGE timer på vw/audi verksted får å finne feilen med bilen, men dem sier at bilen er strøken å det kun kan være chippen som er ødelagt!! turbotrykket peaker på 0,8bar for så å gå ned til 0,6bar, og sånn skal det ikke være

så jeg sier bare PASS PÅ

Sett tilake den gammle chippen din så finner du ut av det. Dette kan du jo kreve av de. Finner fort ut da om det er den.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer bassmania! Mye effekt blei det? Åssen eksos osv har du? Betalte du noe for den garantien eller fulgte den med?

Hei, takk takk:D ble ca 200 hester og 310 NM!!!;) jeg har orginal eksos!!! Betalte ikke noe for garantien, den fulgte med!!:D

Jeg har vært og testet bilen hele natta nå, fy søren ass!! det drar, har brukt opp over halve tanken idag:P hehe...

Har heller ikke oppleved noe feil eller no, men kanskje litt tidlig å si!! hehe..

Til legolego: Er bare chip, stage 3+ skal jeg ta til våren, men jeg fikk tilbud på det! hmm, tror det var lodding!!

2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT

2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk takk:D ble ca 200 hester og 310 NM!!!;) jeg har orginal eksos!!! Betalte ikke noe for garantien, den fulgte med!!:D

Jeg har vært og testet bilen hele natta nå, fy søren ass!! det drar, har brukt opp over halve tanken idag:P hehe...

Har heller ikke oppleved noe feil eller no, men kanskje litt tidlig å si!! hehe..

Til legolego: Er bare chip, stage 3+ skal jeg ta til våren, men jeg fikk tilbud på det! hmm, tror det var lodding!!

Hehe okei :) Skal chippe min snart og er veldig usikker på hvor. Hørt så mye om forskjellige =/ Tenkt mest på flissundet, men koster som sagt litt mere da.. noen syns punkter?

Pris fikk du på stage 3+ da? :D

- 92 Audi S4 2.2 Turbo

x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt

x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt

x 91 Lada samara 1.3 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider