Gå til innhold

Godkjenningspapirer...? hvor jeg kan få tak i papirer på større felger?

Ranger emnet

esbandos

Anbefalte innlegg

Hei. Tenkte jeg skulle gjøre noe med 240en min.. Det jeg lurte på er da om hvor jeg kan få tak i papirer på større felger. Har også tenkt å bredde den litt. Må det papirer til dette? Hvis ja, hvor får jeg tak i dem?

(Har tenkt å bredde hele sidene på bilen)

Håper på svar.. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tenkte jeg skulle gjøre noe med 240en min.. Det jeg lurte på er da om hvor jeg kan få tak i papirer på større felger. Har også tenkt å bredde den litt. Må det papirer til dette? Hvis ja, hvor får jeg tak i dem?

(Har tenkt å bredde hele sidene på bilen)

Håper på svar.. :)

Er ikke problemer med større felger bare ET er riktig, jeg har snakket med BT om 20" felger, å det var greit bare det var 10mm klaring alle veier med maxs belastning og sving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med breddingen må du nesten ta med BT. Det skal jeg gjøre med min da den blir litt bredere i hekken. På felgene mine gikk jeg inn til nærmeste dekksjappe å fikk dem til å skrive papirer på at hjula passa på bilen min og hadde rett inpress, så stempla de det. Da skal det gå greit å få de i vognkortet. Men da hadde jeg samme type papir fra tidligere eiger, der forhandler av hjula hadde skrevet samme skiten.

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider