Figgi Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 hei. har bestillt meg kamera fra www.amentio.no <-- direktelink til kamera. det jeg lurer på er om det er noen av dere som har prøvd ut dette kameraet. hva er + og - ved bruk av kompakte digitalkamera? håper å få tatt noen bilder med det i morgen...nattersbilder... -MvH- Figgi Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 ikke det nei edit, klokka er ikke rett. i skrivende stund er den 05:45 Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Ser jo helt ok ut etter det som står om kamera. men hus bruker du digital zoom så blir det dårligere bilder.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 sry om jeg virker frekk. Men hva gjør dette inne på et bilforum? om du vil prate kamera kan du stikke på digi.no eller no. Jeg er bare litt lei kameraprat her inne... Greit om det er snakk om bilbilder, men ellers synes jeg ikke det har noe her inne å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 så drit i å stikke innom da vel;) Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg