Lundberg Performance Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Er det noen her som hvet om det er noe bra kvalitet på xelent forsterkerne? Mvh Torstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Søk og du vil finne svar. Ellers kan jeg gi deg ett kortfattet svar.. Nei.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Du får det du betaler for, som regel, men folk har kommet nå i ettertid og sagt det at Xelent faktisk ikke er så ille som alle vil ha det til :) men, som zetec sa, søk du Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 enig med naginata der..de har en del "så der" men de dyrere seriene leverer! men den diskusjonen rundt xelent er rimelig håpløs...hør de selv, er mitt tips.. edit- angående kvalitet på konstruksjonen så har da den tatt seg opp en god del siden "begynnelsen" skulle jeg mene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Er vel slikt med all bilstereo; mange er "har hørt av naboen til katta til dattra til onkelen min" at det og det merket suger kraftigere enn en støvsuger på pletonium, uten og faktisk og ha hørt det selv :) Se om du finner noen\ en butikk med det, så du får hørt det selv. For alles lydører er forskjellige. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 For å si det sånn, og nå juger jeg ikke. Jeg har endel kamerater som bor i området hvor Xelent tok av da det kom til norge, importert av Tryland Tekniske. Når de gang på gang brenner forsterkere og subber ser ikke jeg det som ett kvalitetstegn.. Men som sagt, gjør ett søk, og spør litt folk som har hatt det. Og kan være enig i at det er, på lik linje med Soundmagus, som faktisk er samme amp, bare billigere, så yter de effekt i forhold til pris, kvaliteten på lyden er så som så, men når man handler utstyr i denne prisklassen kan man ikke vente annet, men det er jo synd at for mange så varer ikke gleden så lenge. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 tja, hadde enkelte problemer med den tidlige tx1200 men etter prisen du betaler er det greie produkter. kommer nye serier forsterker i slutten av januar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TT4520 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Søk og du vil finne svar. Ellers kan jeg gi deg ett kortfattet svar.. Nei.. Har du noen eksempler på hvilke modeller du mener er dårlige her ? Etter hva jeg kan se finnes det vanvittig mange modeller av xelent , er det likevel slik at du mener alle er dårlige ? Desuten bør det vel nevnes at det er 5års reklamasjonsrett så hvis forsterkeren går i stykker uten grunn før den tid så vil man jo bare få en ny / få den reparert. Det er vel ikke slik at dine kompiser bare godtar at ting går i stykker da ? Slik er ikke mine kompiser. Dette leder jo da videre til hva slags kundeservice det da er på dette merke. Er det noen som har noen FAKTISKE erfaring med dette for da å kunne gi er seriøst svar til denne tråden ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Er det noen spesiell grunn til at du skal ha Xelent ?? Bare lurer Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Har handlet en Xelent 4.60, fungerer bra den, hittil så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Jeg kan legge til min erfaring ang. dette "merket". En har hatt flere av den ene 12" versjonen. Ikke på grunn av at de var så bra at han kjøpte flere, men fordi spolen brant over "hele tiden". Låter bra gjør det heller ikke. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Jeg kan legge til min erfaring ang. dette "merket". En har hatt flere av den ene 12" versjonen. Ikke på grunn av at de var så bra at han kjøpte flere, men fordi spolen brant over "hele tiden". Låter bra gjør det heller ikke. Mulig bassene ikke er noe bra, men forsterkern min fungerer bra den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Min erfaring med xelent _forsterker_ er at det ikke er blandt de beste....Xelent subben derimot gir mye for penga. 2x12" xelent 500krs elementer spilte 134db i bilen til en kompis (STV). Selv har jeg 2x12" xelent alu og er strålende fornøyd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Min erfaring med xelent _forsterker_ er at det ikke er blandt de beste....Xelent subben derimot gir mye for penga. 2x12" xelent 500krs elementer spilte 134db i bilen til en kompis (STV). Selv har jeg 2x12" xelent alu og er strålende fornøyd:) Dine er de som har mest potensiale :) Vurdert ny kasse? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 joa, men morti sine gir mye for penga de også:) Har egentlig ikke det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg