Erik Andre Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 kan jeg spørre vilken forhandler/importør som "kasta dritt" om Tryland Tekniske i denne tråden? Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Misunnelse? Jeg ser ikke helt hva forhandlere og importører skulle ha å være misunnelige på...? Og dersom man finne ut om dette er dårlige produkter eller ikke, hvilken pris skal man ta utgangspunkt i da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Ingen forhandlere som har sagt noe i denne tråden, eneste var vel audio team som sa noe om garati elns? (gidder ikke lete etter inlegget i all kranglinga :D) Får snu litt på flisa jeg da: Er utrolig hvor mange nye medlemmer som kom til og sa meninga si når denne tråden "tok av"... Og de har utelukkende skrytt av xelent.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Altså, bilstereo miljøet i norge er ganske lite, typisk så kjenner alle alle. Ikke rart at tryland tekniske/megabillig og demses måte å drive butikk er et ømt tema. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Altså, bilstereo miljøet i norge er ganske lite, typisk så kjenner alle alle. Ikke rart at tryland tekniske/megabillig og demses måte å drive butikk er et ømt tema. Nei det er slettes ikke rart, og måten Asle har oppført seg på ovenfor både andre forhandlere og folk så er det ikke rart at det er ett meget ømt tema... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo245TIC Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Nei det er slettes ikke rart, og måten Asle har oppført seg på ovenfor både andre forhandlere og folk så er det ikke rart at det er ett meget ømt tema... Hva mener du med det? Siter 1975 Volvo 264 GLE Chevy 350 V8 1996 Toyota Hiace 2,4 2003 Peugeot 307SW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hva mener du med det? Er du virkelig så naiv? Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo245TIC Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Er du virkelig så naiv? Mvh Dag Johansen Skjønte jo forsåvidt hva han mente, men ville han skulle utdype litt mer.. menmen.. Zetec er jo tross alt i Team Boomcar så han er unnskyldt:p :hammer Siter 1975 Volvo 264 GLE Chevy 350 V8 1996 Toyota Hiace 2,4 2003 Peugeot 307SW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Er du virkelig så naiv? Mvh Dag Johansen Jeg må si at så naiv er visst jeg også, Kan ikke se annet enn de konkurerer med pris/produkt på lik linje med alle andre. Jeg mener at om man ikke har baller til å si hva man mener så kan man ikke buse ut med slike ting om andre foretak, og da spesielt ikke når der her blir på det personlige plan. Har du noe reelt å fare med eller er dette også bare bløff ??? Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skummelt Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 FOCAL FP2.75 2 x 75W RMS 3590 3590 FOCAL 165KPS 6,5" 2 veis 80/160 watt 3990 3990 Frakt inkludert pris, pakking og forsikring 0 0 1 NB: Vi har desverre ikke kapasitet til å ta imot bestillinger under 500,- Kr. Sum totalt å betale er inkludert mva og frakt: 7580 Kroner Kjapp mail til megabillig på dette oppsettet, 800 kroner i avslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skummelt Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 poenget der er jo at Soundstream blir sideimportert for pokker...Tryland tekniske går ikke via Importøren. Grunnen er fordi de ikke fekk god nok avtale. Derfor importerer de sjøl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 fint for megabillig, synd for megabillig's kunder at de soundstream produktene ikke kan konkureres med.. var det ikke det som var problemet? Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Har du noe reelt å fare med eller er dette også bare bløff ??? Du kan jo begynne med å spørre deg selv om hvor det ble av den/de ivrigste i denne tråden. Også kan du jo fundere litt på hvem de egentlig er! Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Grunnen er fordi de ikke fekk god nok avtale. Derfor importerer de sjøl. De fikk nå tilbud om samme avtale som alle andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Du kan jo begynne med å spørre deg selv om hvor det ble av den/de ivrigste i denne tråden.Også kan du jo fundere litt på hvem de egentlig er! Mvh Dag Johansen Asle Tryland, men vi ville ikke si noe.. det var så moro å drive han til vanvidd Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg