Gå til innhold

Xelent forsterkere

Ranger emnet

Lundberg Performance

Anbefalte innlegg

• Svar 458
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingen forhandlere som har sagt noe i denne tråden, eneste var vel audio team som sa noe om garati elns? (gidder ikke lete etter inlegget i all kranglinga :D)

Får snu litt på flisa jeg da: Er utrolig hvor mange nye medlemmer som kom til og sa meninga si når denne tråden "tok av"... Og de har utelukkende skrytt av xelent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, bilstereo miljøet i norge er ganske lite, typisk så kjenner alle alle. Ikke rart at tryland tekniske/megabillig og demses måte å drive butikk er et ømt tema.

Nei det er slettes ikke rart, og måten Asle har oppført seg på ovenfor både andre forhandlere og folk så er det ikke rart at det er ett meget ømt tema...

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du virkelig så naiv?

Mvh

Dag Johansen

Jeg må si at så naiv er visst jeg også, Kan ikke se annet enn de konkurerer med pris/produkt på lik linje med alle andre. Jeg mener at om man ikke har baller til å si hva man mener så kan man ikke buse ut med slike ting om andre foretak, og da spesielt ikke når der her blir på det personlige plan. Har du noe reelt å fare med eller er dette også bare bløff ???

opel zafira opc 2007

opel vectra stv 20 DTH 1997

opel calibra 20 i 16v 1991

http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOCAL FP2.75 2 x 75W RMS 3590 3590

FOCAL 165KPS 6,5" 2 veis 80/160 watt 3990 3990

Frakt inkludert pris, pakking og forsikring 0 0 1

NB: Vi har desverre ikke kapasitet til å ta imot bestillinger under 500,- Kr.

Sum totalt å betale er inkludert mva og frakt: 7580 Kroner

Kjapp mail til megabillig på dette oppsettet, 800 kroner i avslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider