oter11 Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 skulle vel ha greid og slått OPCracing i emma med det simple anlegget mitt jeg også :wonder: Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPCracing Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Slå meg i EMMA? :) hva så? vil gjerne høre på bilen din jeg! Men tipper at det hele hadde endt med at jeg som var dommer og skulle dømt bilen din, siden vi neppe stiller i samme klasse anyway ;) Om du er dommer, må jeg si du utaler deg som den absolutte minst proffe karen i hele verden . Eller er du kjøpt og betalt kanskje ? Virker slikt ................. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPCracing Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 skulle vel ha greid og slått OPCracing i emma med det simple anlegget mitt jeg også :wonder: Jeg har aldri gjentar aldri bygget anlegg for å krangle med andre folk som bygger. Alle bygger sitt anlegg og merke er helt uvesentligt i mine øyner. Det er resultatet som har drevet meg, samt det sosiale med å ha en voksen og god konkuranseånd med seg. Du og dine her inne kan jo ikke sammenlignes med di folk jeg har møtt oppigjenom årene på db rundt om. Begynte å gi meg da jeg fant ut hvor korrupt dbdrag er , da folk henter ekstra batteri og monterer før finalen . Og dommerne kommer til bilen og spør om det går bra. Bare pga at et konkurerende merke lå 0,6 db over forhandlerens merke der dbdragen ble holdt. Er jo åpenlyst juksing som folk faktiskt ikke liker og har ikke noe med en reel finale å gjøre. Og i mine øyner virker dere akkurat som disse korrupte drittunger som ikke har en konkuranseånd og tåler å tape. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 hm.. har du noen gang vært med på dbdrag? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPCracing Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 hm.. har du noen gang vært med på dbdrag? Ja mange ganger før du slutta på ungdommskolen ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 når jeg gikk på ungdomsskolen var ikke dBdrag oppfunnet.. få se litt resultater og bilder da, siden du er så rå ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPCracing Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 når jeg gikk på ungdomsskolen var ikke dBdrag oppfunnet.. få se litt resultater og bilder da, siden du er så rå ;) Var nok dbdrag i den tiden ja.Men ikke slikt som det har utviklet seg til i dag nei. Den gang var det morro, men i dag .........ja du ser jo vell selv hvordan det har blitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 jepp, helt enig, er en grunn til at jeg slutta :) godt vi er enige på ett punkt hvertfall.. hehe Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Jeg har aldri gjentar aldri bygget anlegg for å krangle med andre folk som bygger. Alle bygger sitt anlegg og merke er helt uvesentligt i mine øyner. Det er resultatet som har drevet meg, samt det sosiale med å ha en voksen og god konkuranseånd med seg. Du og dine her inne kan jo ikke sammenlignes med di folk jeg har møtt oppigjenom årene på db rundt om. Begynte å gi meg da jeg fant ut hvor korrupt dbdrag er , da folk henter ekstra batteri og monterer før finalen . Og dommerne kommer til bilen og spør om det går bra. Bare pga at et konkurerende merke lå 0,6 db over forhandlerens merke der dbdragen ble holdt. Er jo åpenlyst juksing som folk faktiskt ikke liker og har ikke noe med en reel finale å gjøre. Og i mine øyner virker dere akkurat som disse korrupte drittunger som ikke har en konkuranseånd og tåler å tape. du og dine?jeg kjenner ingen av disse andre på stereoforumet annet en ved navn på forumet her. og jeg har heller aldri konkurert i emma,eller stillt ved noen db konkuranser. men tror anlegget mitt skulle ha spillt endel penere en xelent anlegget ditt. hva med og slenge ut noen bilder av anlegget ditt? er 2 stk på dette forumet som forguder 2 forskjellige merker,begge anbefaler disse merkene sterkt. ene anbefaler xelent(deg)den andre anbefaler dynabel.(tror de fleste vet hvem jeg mener) men så fort noen ber om bilder av byggene,så blir det helt stille. så legg ut noen bilder av bygget da. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 godt noen tør si ifra.. jeg kan både legge ut bilder og resultater av min stereo ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 jeg har lagt ut fakta på mine db drag.. men det var ikke noe score i følge zetec.. bilder kan jeg desverre ikke legge ut nå pga data crash. man skal alltids finne noen bilder jeg har på cd:-) men målingene ligger på dbdrag.no.. Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 vi vil se resultatliste ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 kan legge til dette har hatt mye forskjellig merker gjennom tiden, har spilt dårlig og bra kan nevne noen merker jeg har hatt og resultat i 2003 vectra a 133.8 komplett magnat 134.2 komplett magnat 2004 golf 2 139.0 komplett magnat 2005 vectra a 134.4 komplett magnt 2006 calibra 140.3 focal,solidaudio 140.4 focal,solidaudio 144.o xelent 3x10 alu solidaudio 143.5 xelent 3x10 alu solidaudio 2007 calibra 136.5 focal, solidaudio vectra b stv 144.3 xelent r12 xelent tx300a vectra b sedan 139.2 xelent ngw ,solidaudio 145.1 xelent 3xalu10 solidaudio 2008 scania bf 80 buss 11meter 121.0 1 stk xelent 10" (var to men ledningen hadde falt av) xelent tx4.50 kan legge til at strømen jeg har hatt er kun fra orginalt batteri i bil samt orginal dynamo på 70ah +- kablingen i bilen var i fra 20mm2 til 50mm" har ikke brent noen ellementer eller forsterkere på disse målingene, ikke etter konkuransene heller mvh stein t her er resultat gå inn på dbdrag.no . resultater Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynamics Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 der rakker ned med engang noen kommer med positive ting .. snakk om drittkasting! skrev lengre her oppe alt jeg har vunnet ,, 1 plasser på det meste:-) har kansje ikke noe å si det? men så har du vært alene i klassen 3 av de 4 gangene du har vunnet. sjekk på termpro.com så ser du dine plasseringer Siter Team Re-Loud Stian NM mester 2008 Street A 155,5 dB 2010..sannsynligvis Street A B2, Atomic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynamics Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 men så har du vært alene i klassen 3 av de 4 gangene du har vunnet. sjekk på termpro.com så ser du dine plasseringer du har i tillegg 4 stk 2 plasser, 1 stk 3 plass og 2 stk 4 plass. det er ikke stort sett 1 plass er det vel?????? Siter Team Re-Loud Stian NM mester 2008 Street A 155,5 dB 2010..sannsynligvis Street A B2, Atomic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg