iamdrunk Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Yo! LMM på 325'en min har tatt kvelden, dette er da en 92' mod, og så fikk jeg en LMM som funker av en kompis, men denne er fra en 91' mod 318, E30 vi snakker om altså. Så spørsmålet er om disse er de samme, om de begge gir samme funksjon, eneste forskjellen jeg har sett sånn kjapt er at det er forskjellig kobling på dem, denne jeg fikk er rund den jeg har er avlang.. går det an å få adaptere eller noe slikt? Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 nei ikke det samme. få deg en LMM fra en 325. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 æsj.. noen som da trenger en LMM fra en 318? med luftfilterboks og rør osv :) Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Kan jeg bruke LMM fra en 520? Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Må nok ha til en M20B25 vis det skal fungere.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg