drunkenPETE Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=srHjTrnlD5w :drive2 hehe Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 så ikke veldig stø ut den bilen der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Hehe, sånn kan det gå ja. Finnes det bilder av bilen i etterkant? Så forresten ut som det var glattere i den svingen der enn resten, etter sporene å dømme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 "Oi, det er ut det... VELDIG ut, det..." Hehe Uflaks! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Hehe, sånn kan det gå ja. Finnes det bilder av bilen i etterkant? Så forresten ut som det var glattere i den svingen der enn resten, etter sporene å dømme dessverre.. har ingen bilder av den etter hendelsen! men det gikk overraskende bra med den! Det var vel bare no små bulker i forskjermen hvis jeg husker rett! (4-5 år gammelt klipp) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stingray Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Ikke for folk med dårlige nerver. Klikk her ----------------------------------------------------------------- Bilen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Ikke for folk med dårlige nerver.http://www.tooshocking.com/index.php?ns=view_vid&id=518 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 åssen bil var det a? Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Ikke for folk med dårlige nerver. http://www.tooshocking.com/index.php?ns=view_vid&id=518 ----------------------------------------------------------------- Click here to see Video På noen av klippene skulle man tro folk kjørte med bind for øynene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 det var gammle poloèn min det der, som drunkenPETE la på siden.. jeg sitter og filmer med grei promille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 det var gammle poloèn min det der, som drunkenPETE la på siden.. jeg sitter og filmer med grei promille :happyhappy: det var gøy da hehe Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 :happyhappy: det var gøy da hehe skal jeg love deg det var.. hehe. gammle pene poloen min.. synd jeg ikke har bilde av den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg