Gå til innhold

toppakning fra volvo eller mekonomen

Ranger emnet

Morgis

Anbefalte innlegg

da får jeg komme fram med resultatene :)

Mekonomen 650kr for 1stk pakning

Volvo 450kroner for 1stk pakning.

Leveringstid:

Mekonomen 2dager

Volvo 10dager :D

Jeg kjører ELRING-pakning fra mekonomen på min FT, og jeg har kjørt 1 bar i 20 000km nå uten problemer over hodet.

Elring så bra ut når jeg tok i pakningen...så kompakt og fin ut. Merkelig at volvo var så billig, for jeg har fått pris på 1800kr for topppakning til min FT der.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være dem setter slike priser for å gjevne prisen litt.. iogmed jeg må ha 2 pakninger.

da vil totalprisen bli 900kroner hos volvo. hvem vet :)

uansett hadde jeg kjøpt volvo sin om den er SÅ billig hos dere... du som bor i kristiansand burde HVERTFAL snakke med Iglebækk Motorimport38097830, han skal være billigere enn Volvo orginal, og har en service helt uten om det vanlige :) Han fører kun Volvo orginaldeler, til billigere priser enn volvo, fordi han henter direkte fra leverandørene til volvo i sverige:) Trivelig kar og...

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider