vwidar Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 enda et bilde!! ja, vet det mangler ett blinklys, men har bestilt nytt:) Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 pent. hvor mye er den senket a? skal kjøre 17"ere snart jeg og, og lurer på om jeg greier å få den passe lav uten altfor mye subb,,har justerbart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 pent. hvor mye er den senket a? skal kjøre 17"ere snart jeg og, og lurer på om jeg greier å få den passe lav uten altfor mye subb,,har justerbart[/QUOhvet ikke hvor ikke mye den er senket, men tipper det er ca 60/40... er i vertfall ikke noe mere enn det, hadde gått fint med noen cm til og =) Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 gratulerer med ett godt bilvalg, du kommer til å komme med et smil om munnen hver gang du stiger ut av bilen ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 gratulerer med ett godt bilvalg, du kommer til å komme med et smil om munnen hver gang du stiger ut av bilen ;) nå er det vel heller andre veien.. :P smilet kommer når du setter deg inn og forsvinner når du går fra den.. hehe :spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 gratulerer med ett godt bilvalg, du kommer til å komme med et smil om munnen hver gang du stiger ut av bilen ;) takker for det, er godt fornøyd med bilen :) smiler bare jeg er i nærheten av den jeg! hehe... ser ut til skaden etter hjorte+lakkering av stylling ikke blir lenge til nå... fikk mail i dag om att bakfangeren var sendt.... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 tok noen kjappe bilder her i sta:) Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Pen denne her. Men med noen småjusteringer kan den bli enda bedre! Syns den ser veldig fortung ut med den frontfangeren uten noen form for sideskjørt. Få gitter i og retta opp fangeren hjelper nok mye det også, men dette er vel ting du vet. Uansett nok en flott Corrado! Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Pen denne her. Men med noen småjusteringer kan den bli enda bedre! Syns den ser veldig fortung ut med den frontfangeren uten noen form for sideskjørt. Få gitter i og retta opp fangeren hjelper nok mye det også, men dette er vel ting du vet. Uansett nok en flott Corrado! jepP... hehe... har sideskjørte liggende klar til lakkering.. men må spare opp litt penger for jeg skal lakkere opp fronten og.. da kommer det nytt gitter =) Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 har nå fått rettt frontfangeren og satt i gitter,blir ikke noe lakkering av front med det første! fikk også pusset ned skjørtene og grunnet de i dag... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 enda et bilde!! ja, vet det mangler ett blinklys, men har bestilt nytt:) Hvor bestilte du blinklys? Mine er blitt så slitne med åra, så de ser ikke ut. Har rimelige gode tåkelykter, så jeg vil bytte blinklys og glass i hovedlyktene. Pen bil forresten, hadde litt sansen for felgene jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Hvor bestilte du blinklys? Mine er blitt så slitne med åra, så de ser ikke ut. Har rimelige gode tåkelykter, så jeg vil bytte blinklys og glass i hovedlyktene. Pen bil forresten, hadde litt sansen for felgene jeg :) bestile hos NBS, men fant igjen det som datt av like helt så nå har jeg ett til overs! felgene skal lakkers svarte i senter nå snart;) Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 fikk satt på sideskjørta i går:) ble litt fargeforskjell., men det får bare være sånn inntil vidre;) nydlig vær i dag i vertfall Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 da har jeg fått nye skilter:) ligger også nye dekk og venter på felgene fra Emilio tuning;) Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 da var felgene kommet på. så nå er jeg nesten klar til neste helg:) Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg