KristianW Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Jeg har en Ford mondeo ambiente 2001 stasjonsvogn. Med standard stereoen som var med. Er det noen som vet om man kan kjøre en ipod med denne? Om det ikke er mulig, dersom jeg kjøper ny stereo kan jeg da fortsatt bruke volum og kanalkontroll ved siden av rattet? Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Såvidt jeg vet kan man ikke koble ipod rett på orginalanlegget nei.. Og hvis du bytter til f.eks en Pioneer spiller så har pioneer slike "omformere" som gjør at du kan bruke rattkontrollene dine til anlegget.. Hør med din nærmeste Pioneerforhandler. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blæddis Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Hallå! Di fleste bilstereo merker leverer styreenheter som du bruker via rattkonsoll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianW Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Takker for svar! Det hørtes jo bra ut. Ser nå forresten at man kan kjøpe fm-tuner til mp3 spillere sånn at radioen tar inn signalet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianW Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Bilen på bildet til råne ser nesten akkurat ut som min. Både farge og felger. Nice. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blæddis Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Nice gubbe bil vettu:happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg