Gjest ReVolvolution Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Var ikke store skader denne Volvoen fikk iforhold til dem andre bilene da.. Er ikke dette en T5R? Mener det er T-Gul farge, men har dårlig skjerm, så ser ikke så godt. http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article324434.ece Uansett, rip. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 For meg så ser det ut som bilen er hvit da men uansett, R.I.P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 I tillegg mener jeg å se at bilen har ettermonterte tåkelys i noe som ikke er en R-fanger. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 jeg synes ikke det ser ut som en t5r, er værtfall en vanli fanger på den... R.I.P Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg