iCandi Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Det hele begynte med at jeg så en modd som Saxo VTS hadde gjort, og ble imponert! Jeg kjedet meg så inderlig at jeg fant ut at jeg ville utfordre ham, en 21 åring til "duell" =). Jeg sendte ham en PM og vi ble enige om å modde samme bildet: Audi A3. Hele poenget var å gjøre noe for morroskyld, men også å få tilbake melding på hva som er bra og hva som er dårlig. Fristen var til 1200 lørdag... men jeg tror ingen av oss greide å forebeholde den fristen! Til slutt skal dere kåre vinneren av denne lille konk'en vår!:hondakick Enjoy :P Bilen vi skulle modde: takin91 sin modd: Saxo VTS modd (kommer) Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattiasen Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Hei... Har ikke så mye peil. på detta men... Det er vel ingen vits i å modde, hvis du skal modde så mye at hele bilen blir bytta ut! -Du/dere fikk vel litt for lang frist her! (Hmmmm, hva skal jeg finne på nå a? jeg kliner på ett annet panser,nye dekk,kutter av tak,setteri nye stoler og ja... jeg bytter hele bilen jeg!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Det er jeg enig i, men denne bilen har ikke blitt "byttet" ut.. Enig i at det er litt mye, men det går. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 hele dritten ser jo nesten fake ut jo:S Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Haha.. Du vinner ikke engang på walkover.. :P Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 mangler litt effekter og shine i lakken.. ser litt tegnsereieaktige ut... men er way out there... brukt noen timer på den der... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissLilleUlv Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Jøss....!!! DØDSFEIT!!! :D Bra jobba!!! Siter '91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE [x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE [x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80 Ulvehulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Jøss....!!! DØDSFEIT!!! :D Bra jobba!!! Tusen takk! Men er det noe jeg burde endre på? Eller legge til? Jeg syns at jeg fikk frem looken jeg ville ha! Altså en overstyla look, noe som minner om club typen... men ellers da? Er det ingen fler kommentarer?kiddie Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-Busch Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 bredere dekk hadde gjort seg ;) ser ut som sykkel hjul med de felgene du har på nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 bredere dekk hadde gjort seg ;) ser ut som sykkel hjul med de felgene du har på nå Hehe... det skal la seg ordne! Men hvordan kan jeg legge til refleksjoner i lakken? Jeg føler at det er det som mangler! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 cp fra bakgrunnen med lav opacity og litt distort! så får du fine refleksjoner. Ikke glem å speilvende dem heller såklart! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissLilleUlv Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Tusen takk! Men er det noe jeg burde endre på? Eller legge til? Jeg syns at jeg fikk frem looken jeg ville ha! Altså en overstyla look, noe som minner om club typen... men ellers da? Er det ingen fler kommentarer?kiddie Den ser litt trøtt og lei ut med de øyelokka... ville prøvd å finne noen som får den til å se litt mer hissig ut... Fjerne skiltet hadde også vært en ide... og som nevnt i sted... breiere dekk ;) Men ellers veldig bra! Siter '91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE [x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE [x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80 Ulvehulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxo VTS Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 heisann... rakk visst ikke å bli ferdig med chopen.... får ta det en annengang ;) Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 heisann... rakk visst ikke å bli ferdig med chopen.... får ta det en annengang ;) Du har hatt en goooood stund nå! Modd den da! Det var jo det vi ble enige om! Men hva syntes du om modden min? Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg