pulz Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Har fått anbefalt disse 2 forsterkerne av forskjellige folk, og er litt skeptisk til hva man skal velge. På papiret er JBL kraftigere, men det blir sagt at RF t4004 skal yte bedre likevell. Det disse forsterkerne skal drive er et sett med Infinity Kappa Perfect 6.1 + ha muligheten til å drive et til hvis jeg bestemmer meg for å kjøpe enda et. Noen som har meninger rundt dette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 JBL`n er helt sikkert mye mere for pengene en RF`en, og tviler sterkt på at RF`en klarer og levere det samme som JBL`en. Samt. JBL`n låter nok finest Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pulz Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 blir noe av det samme jeg tenker. Hører jeg noen nevne RF så tenker jeg bare duns duns duns. tenker ikke akurrat på godt lydbilde. Men vet jo aldri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 RF T4004 yter 4*96watt i 4ohm målt etter CEA-2006 standarden. JBL Px3000.4 yter 4*123.watt i 4 ohm etter CEA-2006 Men så er RF T4004 halvparten av JBL Px300.4 i strørrelse og da.. RF er mere enn Dunk dunk altså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pulz Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Humre, det jeg mistenkte Så anbefalingen her er å velge jbl ? Evt har dere noe annet å anbefale i prisklassen 3 - 4k ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg