Hansiii Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Noen som vet om det finnes noen norsk pris oversikt over John Cooper Works utstyr? Selges det hos alle norske Mini forhandlere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Noen som vet om det finnes noen norsk pris oversikt over John Cooper Works utstyr? Selges det hos alle norske Mini forhandlere? Ganske sikker på at de fleste BMW forhandlerne skaffer JCW utstyr. Ring Autozentrum eller Stenshagen f.eks og spør:) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Jeg har en prisliste et eller annet sted. Men jegvil heller anbefale deg å ringe autozentrum enn stenshagen, da de er dyre, treige og sure. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollerboy Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Mener jeg har sett den annonsert for $6000 i utlandet, men jeg finner ikke igjen siden nå. Så kanskje 40-50.000 i Norge? Man må vel også betale avgift til staten ved oppgraderingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Tror det er rundt 40-50.000 for det opgraderingskitet til 210 hester ja, men for bremser og sånn husker jeg ikke helt. Mulig det er noe rundt 10.000 hvis jeg ikke er helt ute og sykler. Det soundkitet til mini cooper er vel noe rundt 10-15.000 hvis jeg ikke er helt ute og sykler der også. Skal se om jeg finner den prislisten jeg hadde en dag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg