NixGolf Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Skulle i dag montere nye senkefjærer på Golfen. Når jeg tok av støtdemperne bak viste det seg at begge var totalt utslitte og toppskålene har rustet i stykker (den ene knakk i to og smuldret opp når jeg tok den av)! Biltema får ikke støtdempere inn før etter nyttår og toppskåler hadde de ikke. Hva gjør jeg?! Får man tak i toppskåler uorginalt, eller må dette kjøpes på Møller? Og heter det toppskåler, eller hva kaller de det? Er helt avhengig av bilen til og fra jobb og skulle ha fått fikset den helst i løpet av mandagen... Håper på raske og behjelpelige svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NixGolf Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Ingen som kan noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 legg ut bilde! funker alltid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fremelly Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Det kalles vel fjærskåler. Du har en oppe, og en nede. Disse får du uorginalt hos f.eks. Torshov, Bilxtra eller Mekonomen. Eksempel Mekonomen: Benevning: Fjærskål bak nedre. Pris: 267,50 Benevning: Fjærskal bak øvre. Pris: 233,70 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NixGolf Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Takk for hjelpen! De hadde ikke skålene inne på Mekonomen, så jeg måtte på Møller for å handle de. Heldigvis hadde de dem på lager! Kosta meg 800 kr for to skåler og to gummistoppere, men det var verdt det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Er sikkert en svakhet dette på Golf II. Hadde akkurat samme problemet med min sist jeg monterte nytt senkesett. Lykken var at en kamerat holdt på å monterte justerbart på sin Golf III samtidig, og skålene går heldigvis overens:) Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg