RoKkY Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 hei. jeg har ett 2dørs E30 karosseri som jeg vurderer å selge. står uten motor. men med servo da som er ganske så dyrt å kjøpe til e30. noe rust, men ett kjempe potensiale hvis man skal ha prosjekt. karosseriet har gått 148 000km. ny front på bilen. fra en e30 som blei importert fra tyskland i fjor. selges 6000,- eller bud :) hvis du er interessert ring 94286026 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 har du bilde? Er det kun karosseri som er ribbet for deler eller? Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoKkY Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 har du bilde? Er det kun karosseri som er ribbet for deler eller? har bilde på tlf. men er bra bilder. er karosseri med noe deler. altså den står på 4 14" alufelger. er bare motor som mangler kan du si. noe interiør som mangler. som midtkonsoll. ellers er alt med. får med de bmw sportsstolene å orginal stolene som står i. så er en hel bil uten motor. nr jeg kan sende bilde til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 sitter det sportsstoler i? 99 26 95 24 Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoKkY Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 sitter det sportsstoler i? 99 26 95 24 jepp. den ene stolen må gjøres noe med. er ett hull på ene sia av stolen. men ellers er de bra. svart "sky" dørtrekk i hele bilen i dørene å bak. bilen er delfin grå. utenom skjermene foran +panseret som er svart og blått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Okei. Jeg trenger egentlig ikke så mye deler, men tenkte det var greit å ha en stående i tilfelle. så kan jeg kanskje selge noen deler og sånn. send et bilde du Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoKkY Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Okei. Jeg trenger egentlig ikke så mye deler, men tenkte det var greit å ha en stående i tilfelle. så kan jeg kanskje selge noen deler og sånn. send et bilde du ok. skal få sendt bilde. må bare på butikken å få handla meg ett nytt kontant kort først. hehe. sender bilde når jeg har fått ordnet det jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 den er grei! ;) Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg