Gå til innhold

ferdig subb?

Ranger emnet

maxhp

Anbefalte innlegg

ferdig subb noe tess?

Jeg lurer på om d er noen som har erfaring med dette produktet

An extremely compact, slim-designed subwoofer, the TS-WX22A focuses on flexibility and functionality. Users can place this 20 cm subwoofer vertically or horizontally. It takes up a minimum amount of space in the boot or virtually disappears under the seat. Its compact size packs overwhelming performance punch though.

A quality MOSFET 150 W amplifier matched to its 20 cm woofer design provides massive powerful bass, while a cabinet-reinforcing aluminium die-cast heat sink is responsible for its distortion-les, top sound performance. The sleek design concept includes a wired remote control for easy gain, phase and LPF tuning.

Key features TS-WX22A

Built-in MOSFET 150 W power amplifier

20 cm IMPP composite cone woofer

Sealed-type design

RCA/speaker level inputs

Aluminium die-cast heat sink

Nominal output power: 60 Watt

Available for vertical/horizontal installation

Heat-resistant 4-layer dual voice control

Features TS-WX22A

Frequency response 40 - 200 Hz

Sensitivity (1W/1m) 101 dB

Maximum Power 150 W

Woofer size (cm) 20 cm

Woofer material IMPP composite cone woofer with Strontium magnet

Strontium Magnet Yes

Built-in amplifier Yes

Built-in variable LPF (50-125 Hz, -12dB/oct.) Yes

Enclosure Volume 5 liter

RCA/speaker level inputs Yes

Dimensions (W x H x D) 250 x 265 x 110 mm

KJør klasse kjør stil, kjør japsebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som et supplement til et eksisterende originalanlegg vil den nok fungere greit. Men ikke forvent hverken ekte dypbass eller høye lydtrykk.

Som det sies ligger fokuset på en sub som er lettplassert og fleksibel. Det betyr liten fysisk størrelse, som i sin tur betyr enten tungdrevet eller lite dypbass. Og til prisen er det nok ikke penger til hverken effekttålig basselement med lang slaglengde eller nok effekt til å kompensere for fallende frekvenskurve.

Bassgjengivelse er nesten alltid et (eller flere) kompromiss: lite kabinettvolum, god dypbassrespons eller lav pris. 2 av 3 går, men ikke 3 av 3. Eller som i Boses tilfelle; 1 av 3 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det spørs jo hva du skal bruke den til det, men jeg trur jeg ville kikket etter noe annet hvis jeg hadde plass... du vil vel ikke få noe som trøkker noe serlig hvis det skal ta så liten plass som det.. men for all del hvis du har liten plass og ikke vil bygge selv eller noe sånt så er vel dette en grei nok løsing..

det kommer til å komme noen andre alternativer fra folk her tenker jeg så da er det bare å vrake og velge mellom forskjellige ting :)

her har du en 8" sub som er til å ha i reservehjulsbrønnen som kansje kan være et bedre alternativ ....

se link:https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/19388320/

Lenke til kommentar
Del på andre sider