maxhp Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 ferdig subb noe tess? Jeg lurer på om d er noen som har erfaring med dette produktet An extremely compact, slim-designed subwoofer, the TS-WX22A focuses on flexibility and functionality. Users can place this 20 cm subwoofer vertically or horizontally. It takes up a minimum amount of space in the boot or virtually disappears under the seat. Its compact size packs overwhelming performance punch though. A quality MOSFET 150 W amplifier matched to its 20 cm woofer design provides massive powerful bass, while a cabinet-reinforcing aluminium die-cast heat sink is responsible for its distortion-les, top sound performance. The sleek design concept includes a wired remote control for easy gain, phase and LPF tuning. Key features TS-WX22A Built-in MOSFET 150 W power amplifier 20 cm IMPP composite cone woofer Sealed-type design RCA/speaker level inputs Aluminium die-cast heat sink Nominal output power: 60 Watt Available for vertical/horizontal installation Heat-resistant 4-layer dual voice control Features TS-WX22A Frequency response 40 - 200 Hz Sensitivity (1W/1m) 101 dB Maximum Power 150 W Woofer size (cm) 20 cm Woofer material IMPP composite cone woofer with Strontium magnet Strontium Magnet Yes Built-in amplifier Yes Built-in variable LPF (50-125 Hz, -12dB/oct.) Yes Enclosure Volume 5 liter RCA/speaker level inputs Yes Dimensions (W x H x D) 250 x 265 x 110 mm Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 spørs hva du mener med "tess" da... er en helt ok sub, men ikke noe ekstreme saker. skal du ha mye bass, så gå for noe annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Som et supplement til et eksisterende originalanlegg vil den nok fungere greit. Men ikke forvent hverken ekte dypbass eller høye lydtrykk. Som det sies ligger fokuset på en sub som er lettplassert og fleksibel. Det betyr liten fysisk størrelse, som i sin tur betyr enten tungdrevet eller lite dypbass. Og til prisen er det nok ikke penger til hverken effekttålig basselement med lang slaglengde eller nok effekt til å kompensere for fallende frekvenskurve. Bassgjengivelse er nesten alltid et (eller flere) kompromiss: lite kabinettvolum, god dypbassrespons eller lav pris. 2 av 3 går, men ikke 3 av 3. Eller som i Boses tilfelle; 1 av 3 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 det spørs jo hva du skal bruke den til det, men jeg trur jeg ville kikket etter noe annet hvis jeg hadde plass... du vil vel ikke få noe som trøkker noe serlig hvis det skal ta så liten plass som det.. men for all del hvis du har liten plass og ikke vil bygge selv eller noe sånt så er vel dette en grei nok løsing.. det kommer til å komme noen andre alternativer fra folk her tenker jeg så da er det bare å vrake og velge mellom forskjellige ting :) her har du en 8" sub som er til å ha i reservehjulsbrønnen som kansje kan være et bedre alternativ .... se link:https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/19388320/ Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Hva med en brokoblet Saga USC 9975 fra Eltek og en 6" eller 8" Tang-Band? Litt billigere, og sannsynligvis en god del bedre. Selv om du må snekre kassa selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg