Vampire Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Tenkte jeg kunne legge ut denne tråden her dog jeg har en 2000 Golf GTI. Men siden det er samme motor i A4 vil jeg tro det burde gå greit? Org tråd: Har en Golf GTI 2000 mod med chip og filter. Var ute å kjørte og putselig stoppet den. Når jeg prøvde å starte den igjen kom det en stygg skrikelyd fra motoren. Den går i ca 2 sekunder og det høres ut som den går på 3 sylindere. Har også en tanke på turboen og at den kan ha gått til h..... og nå stopper eksosen fra å slippe ut, dermed kvalt motor? Har ikke så mye peiling, men har hørt denne lyden fra en gammel bil der stempelet satt fast. Litt få detaljer, men håper noen vet noe. Takker! Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 det var jo en ganske ny bil til å ha kjedelige problemer som det der ... hvor mye er det tatt ut av den ,ladetrykk du kjører på og slikt kan vel være litt kjekt å høre så det er mulig å finne ut hva det kan være Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Eneste som er gjort er en 195hk chip og et åpen luftfilter, er ikke gjort noe med bilen sann ellers. eneste mulighet er vel å få den på et verksted, har skjekket alle reimer og slanger,alt ser bra ut. Frykter det værste:( Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg