Gå til innhold

Enda et mystisk problem ??

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Skulle ned til en kompis , hadde kjørt i ca 10 min før motoren bare begynnte å skru seg .. Det skjedde hver gang jeg skulle stoppe på rødt lys , spesielt når jeg clutchet , da så jeg batterilampen lyse , kunne neste virke som det car tennpluggene , men det kan det ikke ha væt for da pelerier vel ikke batterilampen å lyse ??.. Men det som var rart vaqr at det varte liksom bare 5 min eller noe så gikk det over ,,,Blir faen meg gal av bil ass , et eller annet galt annen hverdag ass.. ?? Noen som har opplevd det samme ??

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

Skulle ned til en kompis , hadde kjørt i ca 10 min før motoren bare begynnte å skru seg .. Det skjedde hver gang jeg skulle stoppe på rødt lys , spesielt når jeg clutchet , da så jeg batterilampen lyse , kunne neste virke som det car tennpluggene , men det kan det ikke ha væt for da pelerier vel ikke batterilampen å lyse ??.. Men det som var rart vaqr at det varte liksom bare 5 min eller noe så gikk det over ,,,Blir faen meg gal av bil ass , et eller annet galt annen hverdag ass.. ?? Noen som har opplevd det samme ??

prøv å luk ut skrivefeila og gi en litt bedre beskrivelse av problemet :-)

slike "mystiske" problem på golfene er som regel resultat av tidligere eiere som har innbilt seg at VW maskiner kan misbrukes i det uendelige uten en eneste service..

(og seff, ting som slutter å funke)

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh , sorry .. Det jeg mente var at motoren sluknet,skrudde seg av , stoppet kall det hva dere vil men jeg måtte ihvertfall skru den på igjen.. Hver gang før jeg nesten måtte stoppe så skjedde det akkurat som om det ikke var mer batteri igjen .. Ps : har akkurat satt i ny motor :) som skal ha gått 120000 km kanskje den må kjøres litt inn eller ??.. Litt vansklig å forklare de greiene her men jaja ..

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

Heheh , sorry .. Det jeg mente var at motoren sluknet,skrudde seg av , stoppet kall det hva dere vil men jeg måtte ihvertfall skru den på igjen.. Hver gang før jeg nesten måtte stoppe så skjedde det akkurat som om det ikke var mer batteri igjen .. Ps : har akkurat satt i ny motor :) som skal ha gått 120000 km kanskje den må kjøres litt inn eller ??.. Litt vansklig å forklare de greiene her men jaja ..

mål spenning på batteriet, dynamoen, spenningsregulatoren, OHM pluggledningene + coilledningen din, sjekk tennpluggene dine.

sjekk rotor, fordelerlokk.

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider