Gå til innhold

Bilvask - hvordan gjøre det skikkelig...

Ranger emnet

TurboKnut

Anbefalte innlegg

syntes det er jævlig dårlig gjort av deg og ikke løpe bort og lukke igjen lokket fordi du "skulle ta bilde så du kunne vise alle på bf". du kan ikke ha mye medlidenhet med andre mennesker.. ser på bilde at det ikke er mer enn 20 meter bort til vaskehallen, og om du blir litt våt på sokkelessen så kan det umulig gjøre så mye? du sa jo selv at kostene var på vei fram igjen, må være passe kloms du skal du klare og komme imellom. alle sånne maskiner har forresten en nødstopp og, tviler på gamlingen hadde blitt lei seg om du hadde trykket på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er dårlig gjort å ta bilde av det og henge han ut på et forum.

Tenk hvis det var ditt koffertlokk som spratt opp og den gamle mannen begynte å ta bilder for å vise til vennene sine på bingoen.

Det hadde tatt deg ca 10 sekund å springe bort, smelle det igjen og gå tilbake til bilen din.

Nå i disse juletider burde du ivertfall være litt ekstra medmennesklig. Du har ikke mange stjerner i boka til julenissen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sette det hele litt på spissen og tenke litt annerledes, kommer vi fram til mange konklusjoner.

-Hva om gubben faktisk har åpnet baggasjerommet med vilje. Tenk om han hadde masse blod og gørr baki der, hvem vet om han er en bestialsk serie-morder med tilknytning til det slemme gamling-gangstermiljøet??

Hva ser vel mer uskyldig ut enn en senil gamling??

-Tenk om bilen trengte en vask innvendig i baggasjerommet?

-Kan ha vært et veddemål på pleiehjemmet

-Eller som tidligere nevnt, han kan ha vært uheldig og borti knappen. Plain and simple.. Dessverre for ham i det tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehemm. Det er da vel strengt tatt ikke lov å gå inn i vaskemaskinen når den går da gutter...

Ehemm. Han trengte jo ikke å gå så langt inn i hallen for å lukke bagasjelokket, når bilen stod med rumpa ut?

Ingen regler om at det ikke er lov å gå inn i en vaskehall. Har vært ansvarlig for en vaskehall på bensinstasjon i to år, og det går helt fint å stå utenfor bilen når den vaskes. Den hallen jeg var ansvarlig for var litt større enn den på bildet der, men du skjønner sikkert hva jeg mener.

2011 Lancer Sportback

1986 BMW 325 Coupe

http://www.mitsubishi-klubben.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehemm. Han trengte jo ikke å gå så langt inn i hallen for å lukke bagasjelokket, når bilen stod med rumpa ut?

Ingen regler om at det ikke er lov å gå inn i en vaskehall. Har vært ansvarlig for en vaskehall på bensinstasjon i to år, og det går helt fint å stå utenfor bilen når den vaskes. Den hallen jeg var ansvarlig for var litt større enn den på bildet der, men du skjønner sikkert hva jeg mener.

Han SATT i bilen når bilen ble vasket...

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider