Gå til innhold

Jossa's 91 mod civic 1.5 el'cheepo - prosjekt civic CRX (nå med turbo bygging)

Ranger emnet

jossa

Anbefalte innlegg

• Svar 419
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja har hørt om det der... hmm blir vanskelig og venne seg av med :P klarer ikke helt og føle meg vell med begge hendene på rattet under vanlig kjørig, blir så annspent kjøreskole følelse da :P

du kjører jo framhjuls strekk så du kan jo bare ha honda på brekket;)

volvo 850.95 bruks prosjekt

volvo 240 GLE.79 prosjekt

volvo 242 L.77 go bil

volvo 142 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

per: tja.. fikk det ikke 100% har en liten mikrolekasje... men det e ikke mer en at æ ikke gidd å fikse det før neste oljeskift

btw.. lure på om stempelringan e dårlig.. bruke endel olje og går ikke så godt som når vi heiv han i... men det siste kan være det kjipe underlaget som lure mæ..

mr. volvo.. du kjører jo bakhjulsknekk så du kan jo bare ha volvoen i garagen? er litt usikker på hva du vil fram til egentlig.. :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja Ebay har jeg sedd på.. e mye artig men å mye kjipt.. + æ har tengt å lage det meste sjøl.. manifoil e det ingen vits å kjøpe.. å dyse har æ.. dataspruten står honda for å det eneste æ mangle no e faktisk lambda å turbo.. så om det sku bli nokka så måtte det være råda å stempel.. men vet ikke om æ tar sjangsen på å kjøpe (merkevare) over Ebay.. får se når den tid kommer

men takk for responsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke lakk crx panseret svart .. lakk orginal panseret svart .. har du crx panset svart blir det liksom akkurat for mye .. er nokk med crx(klumpen) på pansret som et tegn på at d er noe "mere" (hviss du sjønner?) jeg liker anonym locken ;) .. men fortsatt bra jobb me bilen ;)

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok nå hater jeg offisielt Hansy og devil duck!! faen så god ide det der.. ha orginal panseret i svart matt og zc panseret i bilens farge.. så bytter jeg etter humøret :P

å de bildene ga meg jo litt blod på tann.. hva koster sånne felger mån tro? å ja det SKAL senkes... vet bare ikke kor mye..

hoff måtte dere sette meg på sånne tanker... dette blir å koste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg sjønner filosofien... liker egentlig ikke styling å sånt men om det gjøres bra å med et bestemt mål for eiern av bilen er det ikke umulig at jeg ombestemmer meg og kan like litt styling.. men meningsløse ting å tang som ivertfall ikke passer sammen.. ja det er et annet kapittel

Lenke til kommentar
Del på andre sider