Gå til innhold

Jossa's 91 mod civic 1.5 el'cheepo - prosjekt civic CRX (nå med turbo bygging)

Ranger emnet

jossa

Anbefalte innlegg

• Svar 419
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. ja vi ska vifte sot i lange bana... bare du kom me ei pakning så ska æ lage dæ å flens å så går vi i gang...

(ps.. tokk å tæsta det bateriet no i kveld.. syrevekta e fortsatt for lav men spenninga har tadd sæ vældi opp, å så mata han på me ca 1 ampere.. så nokka skjer no..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. da har jeg en liten forespørsel...

er noen interesert i og kjøpe følgende produkt?

jeg lurer på om jeg skal begyne å selge for en bekjent nemlig men må finne litt ut om det er et marked for dette..

så da prøver vi:

Bredbåndslamda med dataloggingsfunksjon!

wideband.jpg

lsu_.jpg

Dette er en meget kompakt og god brebåndslambda løsning til en MEGET billig penge

selger den med sensor og alt av ledninger

Men hva kan den gjøre?

jo! denne lille tassen kan gjøre veldig mye i forhold til prisen!

• Måle AFR (lambdavardien, bruker en medfølgende bosh LSU 4.2 sensor)
  • Måle turtall
  • Har 2 stk 0-5V innganger for måling av andre sensorer (map, tps etc.)
  • Datalogging av alt dette!
  • Oppgraderinger kommer i firmwaren så man kan holde den oppdatert på programvare siden
  • Eksternt display er unner utvikling men fungerer i dag med et vanlig digitalt voltmeter om det skulle være ønskelig
  • Software under konstant utvikling
  • Dataloggen lagres i en enkel og grei exel fil så det er lett å gå tilbake og se etter et drag eller bare en liten kjøretur hvor forandringer må gjøres i mapet.. å det beste er, nå kan du tune bilen alene uten å være avhengi av folk som aldri har tid etc :P

Prisen vil ligge på ca 999,- for de 5 første! (med sensor og færdig ledningsnet til den) + frakt

Etter det vil prisen ligge litt høyere pga moms og toll

For den prisen får du uansett ikke en vanlig bredbånslambda med datalogging og inngang for 0-5V samt turtalls måling

Dette er en forespørsel nå først bare.. er interesert i og se om det er noe marked for dette og får jeg 5 kjøpere så starter jeg opp med salg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe dette går jo som smør i ny sokk! :D

får snart min enhet fra produsenten så kan jeg filme og demonstrere for dere dette i praksis

fordeom vi når 5 stk nå med en gang så kan andre å være me på første bestilling ikke no problem det.. men som sakt.. får min enhet i den uka som kommer nå om bare postvesent klarer og få ut fingern litt (noe jeg ikke ville satset penger på) og vil ikke bestille noe før jeg har den enheten hær og at jeg har vist den fram og hva den kan gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bra spent på å se hvordan de blir:) Har forsket litt på en boks til min men kunne du sendt noen mål på den hvis du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fort jeg får måla så skal du å få dem :)

driver og forsker på et kabinett av en aluprofil å så bare skru endelokk på å så finne noen molex kontakter eller noe multi stikk av noe slag for lettere tilkobling

men så langt er det dårlig utvalg etter som jeg kan se..

kansje vi ender opp med og lage custom cabinett i alu eller no sånt.. får se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe dette går jo som smør i ny sokk!

Eeeey.. D e jo min ting.. hehe.. Har du sport nissn om han skal ha? Sikkert int. vil æ tru..

Ny bil: Chevrolet Suburban 6,2d 87mod

*Audi A6 2,5 TDI Quattro 96mod (c4) *solgt*

*Audi 80 1,8E 87mod (SPIKER:( )

*Audi 80 1,8S 88mod (spiker)

*Daihatsu Charade 1L 88mod (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider