Gå til innhold

Jossa's 91 mod civic 1.5 el'cheepo - prosjekt civic CRX (nå med turbo bygging)

Ranger emnet

jossa

Anbefalte innlegg

så..da har jeg funnet min neste bil

Honda Acty!

main.jpg

600cc motor og 300 kg max last

og et forbruk som er meeeget lavt.. + meget kompatibel med norske avgifter :P

får den og i "van" utgave

Hondaacty123.jpg

glømte å si at det kunne jo vært stilig med en sån siden den er lagd for Kei car klassen i japan men i norge er det vel ikke mulig å få registrert noe sån.. skal jo typegodkjennes i alle retninger.. :fuckme2:

så det blir neppe no sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 419
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tja.. fikk en hyggelig pakke i dag..

Bilde005.jpg

heiv mæ rett i bygginga å no mangle æ bare og lage ledeningsnettet mellom kontrollern og sensorn helt færdig så kan æ begyne å teste den ut.. men mangle selvfølgelig kabel å et par andre småting :deng

men ska få tak i det så fort som mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du hvorfor det er full stopp?

Fordi de pikklause klovene i overmakten som styrer oss fra sine repektive Castles Of Power ikke tør å ta noen form for ansvar (om de sier "OK" til noe som egentlig ikke var OK kan de kreves for erstatning). Derfor toer de sine grådige klør og svarte hjerter ved å heller la TÜV, Dekra og Brüssel bestemme hva som skal være "godt nok" her til lands. Og her til lands driter folk flest i Japanske biler, så derfor er det heller ikke noe press på Svinene for at de skal starte opp papirmølla og lage direktiver og regler som beskriver registreringsvillkårene for ikke ECE-typede biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAPSE POWER!

la oss storme BT og kreve skyliner på hvert et gatehjørne! :deng

ja det skal være sikkert at byrokratiet er ikke til for folkets beste.. at de i japan skulle bygge biler som ikke er bra nokk for norge må de ikke komme her med...

skulle japanerne godta en bil som kunne spontanantenne? *host*fransk*host eller en bil du må ha service på vær uke? *host*tysk*host* eller en bil du bruker 10000 liter på mila i? *host*amerika*host*...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de pikklause klovene i overmakten som styrer oss fra sine repektive Castles Of Power ikke tør å ta noen form for ansvar (om de sier "OK" til noe som egentlig ikke var OK kan de kreves for erstatning). Derfor toer de sine grådige klør og svarte hjerter ved å heller la TÜV, Dekra og Brüssel bestemme hva som skal være "godt nok" her til lands. Og her til lands driter folk flest i Japanske biler, så derfor er det heller ikke noe press på Svinene for at de skal starte opp papirmølla og lage direktiver og regler som beskriver registreringsvillkårene for ikke ECE-typede biler.

Tror du ikke Need4Speed, japanAUTO (osv..) prøver og presse staten (veidirektoratet eller hva det nå heter). Det kan jeg love deg de gjør. Er tross alt mange importører som ble stående med masse biler som de pluttselig ikke fikk registrert i Norge. Jeg vet blandt annet Need4Speed har vært i masser av møter med "høyere makter" og har hørt rykter om rettsakt og, så det er hvertfall noen som prøver, men tror desverre det er ganske nyttesløst nå...

Jostein: Har du montert de målerene? Tror ikke du kan ha den oljetrykk givere der du hadde den på bildet, mener det kræsjer med blokka..

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. fikk en hyggelig pakke i dag..

Bilde005.jpg

heiv mæ rett i bygginga å no mangle æ bare og lage ledeningsnettet mellom kontrollern og sensorn helt færdig så kan æ begyne å teste den ut.. men mangle selvfølgelig kabel å et par andre småting :deng

men ska få tak i det så fort som mulig

Har du fått flere eller er det bare den som er kommet?si i fra når du har testet den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda oljetrykksgivern har det meget bra den ;) fungert lenge..

JA! hadde liv i enheten i går! er noe finjustering som må til men målte lambda verdien.. å så må jeg finne på en bedre løsning med kablene en den jeg har nå.. dette er mest en prototype da..

men jeg tror nokk at salg blir å skje nå ja.. er det noen interesse for boks til dette? da kan jeg bygge den om sån at den passer rett i boksen for none kroner ekstra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke Need4Speed, japanAUTO (osv..) prøver og presse staten (veidirektoratet eller hva det nå heter). Det kan jeg love deg de gjør. Er tross alt mange importører som ble stående med masse biler som de pluttselig ikke fikk registrert i Norge. Jeg vet blandt annet Need4Speed har vært i masser av møter med "høyere makter" og har hørt rykter om rettsakt og, så det er hvertfall noen som prøver, men tror desverre det er ganske nyttesløst nå...

Kanskje man skulle fått organisért oss Japanbilerentusiaster over i en militæristisk organisasjon som kan stå for- og utføre variért terror frem til kravene våre går igjennom? Kidnapping av politikerenes unger, bilbomber, nedbrenning av nøkkelpersoners hjem, byvide' opprør i Fransk stil med bilbrenning og plyndring etc. etc.; bare fanasien setter grenser for hva undertrykte borgere kan finne på i Rettferdighetens Navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda.. med norsk egnasjemang.. 3 oppmøtte og 2 bare for og se på..

du hadde vært henta av PST og skambanka i kjellern demes.. samt varetekstfengsla for og ha konspirert til en terrorhandling.. vg hadde fådd sin overskrift.. og folk hadde tenk "jommen bra de tok den forbanna terroristen" og så hadde de skrella appelsinen sin færdig, tadd en kviklunch og botna siste rest av kakaoen for så og spent på seg skia og gådd avgåre i solnedgangen...

så nei :P tror ikke det hadde fungert så veldig bra.. selv om revulusjon er effektivt og hadde kunne gjort mye bra/dårlig for norge så er det vel like usansynlig som at man kan forvente seg en NSX type R på blå resept, sån mot depresjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg ligger ikke på latsiden så i løpet av natten og under kraftig alkoholpåvirkning ble følgende laget.. er veldig fornøyd selv

fpmani.jpg

fpmani3.jpg

fpmani2.jpg

;)

lurer på om ikke det blir noe lignende ramhorn disign på manifoilen min.. må se om jeg har nokk bend

Lenke til kommentar
Del på andre sider