MeSs Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Kan vi ikke ha en prioritert tråd i carspotting/offtopic for skurk? Er jo underholdning til tusen :) 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Kan vi ikke ha en prioritert tråd i carspotting/offtopic for skurk? Er jo underholdning til tusen :) Bare han som må skrive, orker ikke folk som skal klage på han, sett nok av det:p www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Bare han som må skrive, orker ikke folk som skal klage på han, sett nok av det:p Ja, han kan ha sin egen status, så han har sin egen post.. Som er låst for han.. 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 med en gang skjønte jeg ikke topic, men så tok jeg ett søk og fant disse trådene: Tatt i laser Jeg kom som vanlig i godt skuv, og ante fred og ingen fare, når det plutselig begynte å blinke i blått bak meg.Etter ca 500m. fant jeg ut at det var like så greit å stoppe siden politiet allerde kjenne bilen. Bedre veigrep Problemene oppstår ikke ved normal kjøring, men når jeg kliner til,(130,140 i krapp sving), så kommer rompa ganske fort. Fylle Avgiftsfri diesel feil? Hva skjer om man tar feil av pumpene på en bensinstasjon og fyller landbruksdiesel på bilen sin?Skal man da rapotere til noen? Hvis jeg får "dårlig samvittighet" og raporterer til vegvesen/politi, får jeg bot uansett da eller? BTW: har ikke fyllt feil, men planlegger å fylle "feil" i morge. Avskiltet nok en gang Det hele endte med 500,- i bot og en skjennepreken utenom det vanlig.(virket som om de var lei av meg, tro hvordan det har gått til ) Men jeg fikk da bobla hjem til meg på et vis.(hehe) Dette sitatet er fra denne tråden: Hater folk som: -Ikke kan holde farten i svingene, men kjøre det dem klarer på flata. Må ha så inn i hellevete stor fart for å komme forbi da. Men slippe forbi folk som faktisk kan klare å kjøre litt fortere, det er tydeligvis ikke aktuellt. -kommer og kjefter, og prøver å dra nøklene ut av tenningslåsen din når du foretar deg noe halvdumt, men ikke farlig en mørk og våt tirsdagskveld. -tar loven i egne hender, og følger etter deg hjem, hvis du er "uheldig" og passerer dem i hysterisk hastighet på vei hjem. -truer med å anmelde deg for alt og ingen ting. -irriterer seg over meg, jeg passer mine saker, så kan andre passe sine. Smart Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Han er nå en Orginal :D 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 med en gang skjønte jeg ikke topic, men så tok jeg ett søk og fant disse trådene: (.............) Smart Du har ikke sett halvparten engang:D www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 http://www.stfu.se/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg