Dr_S Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Så den da jeg var på vei til Vika, sto parkert i en sidegate ikke langt fra Karl Johan. Aldri sett denne bilen i hvit før, så det var litt spesielt :) Tok et par bilder med mobilen, men minnebrikken tok kvelden idag :( Den hadde to stoore enderør på hver side :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Er i Oslo i helga, men har ikke sett den dessverre :( Jeg så derimot en svart Porsche som såvidt spant etter han hadde venta på meg da gikk over et gangfelt. Så sikkert at jeg kasta lange blikk på bilen hans når jeg gikk over :D Sorry OT Doktor Sjef :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Denne "sand white" fargen? Troooor de har den fargen, også vanlig hvit hvis jeg ikke tar feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Jeg så en som var helt hvit her forrige dagen.. Var vel på torsdag, tror jeg. Da sto den utenfor Grand. I tillegg til at det sto en svart og en koksgrå utenfor Theatercafeen. :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Sikkert kona til sønnen til Terje Høili sin. De hadde julebord i Oslo igår. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nja,skeptisk Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Så en hvit Cayenne på Bekkestua i Bærum i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Så en hvit en med 1200k xenon (el noe sånt) i svergie forgje helg, den var skikkelig rå i den fargen! Særlig med de lilla lysa Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Er nok kona til dag høili ja, kjører en hvit en..Han kjører en svart =) Ser den daglig her. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg