Gå til innhold

Kjøpt ny bil!

Ranger emnet

triggerhappy

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært i Tønsbergog henta ny bil:)

Sierra Cosworth 2wd, originalbygget, 123 000 km, grå med gullfelger(:rolleyes: ).

Nye sommerdekk, nye vinterhjul foran og sommerdekk bak på vinterhjula. Ny lakk i 01'

Ny blokk, bunndel, veiv, råder og lavkompstempler fra KRB 01'. Toppen overhalt og portet og full overhaling av alt av ventiler av Jens Hannestad i vår.

JVC Chamellon spiller, Focal høytalere og diskanter, Audison forsterker, SPL(e.l.) 10 eller 12" sub, Cube DVD-spiller og 7-8" skjerm.

Oljetrykk, oljetemp og turbotrykksmålere i a-stolpen, bensintrykkmeter i motorrommet.

Gule Koni og noen senkefjærer (Eibach tror jeg)

Over til det som betyr noe:

Ny Turbonetics T34 hybrid i 01', grå dyser, svær IC (større enn RS500), KN-filter, porta topp, 3" Mongoose med 4" enderør, gr.a. toppakning, og en steinhard Sinter-klutsj

Går nå på 1,5 bar, men det er null problem å kjøre på 1,8 bar, de vil da i følge de med greie på sånt ha litt under 400 hk. Spant på 2. på tørr asfalt:D

Siden det er Ford så må jo noe fikses, den må ha nye bremseklosser bak, lyset til dashboret er dødt (løs bryter) og fangeren bak er herpa (fikk med ny).

Hva jeg betalte holder jeg for meg selv...

Gleder meg til lappen:D :D

Disse bildene er gamle, skal vaske polere og ta nye på søndag.

301908-bilde1-th007.jpg

301908-bilde2-th009.jpg

301908-bilde3-th005.jpg

301908-bilde4-th003.jpg

301908-bilde5-9.jpg

301908-bilde6-th001.jpg

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by triggerhappy

Nå har jeg vært i Tønsbergog henta ny bil:)

Fet bil! Håper du tenker MYE mere en den gjennomsnittlige ungdom når du kjører bil... Den der krever sjåfør.... Har du tenkt over driftskostnader forresten? forsikring, og deler?

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Fet bil! Håper du tenker MYE mere en den gjennomsnittlige ungdom når du kjører bil... Den der krever sjåfør.... Har du tenkt over driftskostnader forresten? forsikring, og deler?

Takker! Kjører veldig pent steder som ikke er egnet for fart. Ikke noe breiings gjennom boligfelt eller sånn drit.

Forsikring er i orden, kom bare på 17 000. Tjener 50-60 000 i året, regner(håper) med at det er nok.

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Faen, det var den jeg ville kjøpe i vinter det...

Hva ga du for den?... Grattis din heldige jævel:)=

En god del mindre enn han forlangte.

Har ikke prøvd å spinne på 3. heller. Men nå går den bare på 1,4-1.5. Skal enda lenger ned i vinter. I vår skal jeg legge bryter inn i kupeen så jeg kan regulere mellom 1,4 og 1,8.

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke dratt Tarje med kjerra di allikevel..

Kom jeg akkurat hjem fra en liten tur. Siggen og Tarje skulle ta et lite drag, så skulle Tarje kjøre mot en annen dude. Tarje kræsja i Lars A, så nå ble det en mindre fet bil på skolen. GTIen ble vrak.. Rammeskjeiv.. Lurer på om jeg ble litt rammeskjeiv og.. Har vondt i nakken.. Kjipt for Tarje ihvertfall. 4 dager holdt bilen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

Siden det er Ford så må jo noe fikses, den må ha nye bremseklosser bak, lyset til dashboret er dødt (løs bryter) og fangeren bak er herpa (fikk med ny).

lol lol You get what you pay for lol

Neida, så ut som en drit fet bil det :D

Gleder meg til å få sett nærmere på'n i aksjon :)

*edit*

Grættis forresten :D ..lucky bastardo.. :P

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider