Gå til innhold

Eu kontroll - 4 parklys

Ranger emnet

lazzario

Anbefalte innlegg

Skal ha min på Eu kontroll snart. Bare ett par ting jeg lurer på.. Har klare blinkers forran i fangeren med parklyspærer i. Hvordan er det med dette ? I reglene står det at det man ikke skal ha mere enn 2 parklys som lyser samtidig.

En annen ting er at jeg har kobla om baklyktene så den nedre rekka lyser rødt hele tiden. Må koble om igjen der pga manglende tåkelys..

post-648-13804852014057_thumb.jpg

Er du glad, så blir det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke påbudt med tåkebaklys?

noen Transportere ble levert uten tåkebaklys..... uannsett er det jo bare en 1'er.....

hva med å ta av ledningene til det ene settet med parklys når du skal på kontroll?

-skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre??

-90 VW Passat cl stv 2.0L

-87 Hvit/Krokan Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Du kan bytte blinklysene dine mot mine sota med kun blink i!

Trenger nemlig plass til ei ekstra park-pære. Og å bore i reflektoren tror ikke jeg er så bra..

blitz-krieg!

LOL! Ja, truru ikke det a! :p Har da vanelige hvite blinkers også, men kjøpte disse nå. Dyre som f.. 800,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil da ikke tro at du får noen problemer med sånne ting som det der.

det de ser på eu kontrollen er om fastmontert utstyr funker som det skal.

får du evt problemer eller er redd for å få det så er det vel bare å ta ut parklyset i blinkerne.

hvordan har du kobla for å få alle lysene nede bak til å lyse ? har helrøde baklykter nå og har lyst til å få kobla det som du har det. mekk gjerne et koblings skjema.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har helrødt, kan du jo ha bremselysene oppe! Om du ser på den pæreholderen som alle pærene sitter i, er det bare å lage "lasker" med ledninger og kabelskoer. For det går ut kabelsko uttak på fra alle pærene. Der du må ha mere enn en kabel sko bruker du kabelsko med en sånn "tapp" til på, slik at du har muligheten til å feste på flere ledninger.

Har kobla sprederene og nå, så nå mangler jeg bare parklyspære i fjernlysene ;) Da lyser det 8 lys på park :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider