bjørn Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Er det noen her som har kjørt med både vannkjølings-sandwitchen OG den vanlige sandwitchen som hører til oljekjøler'n? Burde jo være mulig å kjøre med begge deler, men da må man vel ha en lengre sånn senterbolt eller noe .. ?? Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 hva er poenget? greit å ha litt varme igjen i olja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Poenget er jo å la vann-delen varme opp olja fortere. Dessuten vil jo ikke olja bli mer kjølt med vannkjøling ettersom den holder motorens temp. I tillegg så kan man jo bruke en termostat på luftkjølingen! Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Mats Ivarson bruker en lignende løsning på 242en sin mener jeg. http://www.boost242.se/ Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Må du ha lengre bolt så er det bare å spenne opp sekskantstål i benken og dreie. Spørs om det der har noe for seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.