audi-sport Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Driver å titter etter Golf Vr6, noen der ute som har no peiling etter feil som er "standar" på di bilene? som jeg liksom kan titte etter når jeg prøver en? Eller kanskje det er noen der ute som har en til salgs? Siter a4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 kjøpe min kansje Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Originally posted by kay arne kjøpe min kansje Hva skal du kjøpe da Kay Arne? Btw...du har en PM! :D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Sjekk om registerkjeda er byttet. Registerkjeda går i noen plastikk-skinner som dessverre ikke holder. Så hør etter rassling/ulyder fra kjeda. Regner med det er derfor det er så mange VR6'er som har byttet motor... Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Registeret er en svakhet, når min passerte 140-50 begynte raslinga, har sett en hel del havarerte motorer på 180-90... ellers er det flere som har klagt på ledn nettet i noen modeller å automat kassene. Noen andre kansje som har noe annet ? :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Originally posted by brooom Registeret er en svakhet, Gjelder detta GTI også? Kommet rasling i min. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Originally posted by sheriff Gjelder detta GTI også? Kommet rasling i min. Du har reim.... Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Burde sjekke elektriske greier, som vinduer og soltak ( også lekasje i soltak ) vannpumpa er også et svakt ledd... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Originally posted by swidish vr6 Burde sjekke elektriske greier, som vinduer og soltak ( også lekasje i soltak ) vannpumpa er også et svakt ledd... Angående soltaket, gjelder dette bare VR6, eller er det snakk om flere modeller?! :eek: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-sport Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 takker for tipsene... Vr6'n er jo ikke så dyr lengre. men hva koster ca en slik repp som å bytte reg.reim skiver m.m? Siter a4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Toppene på vr6 motorene er svake og du bør kjøpe en etter 93 da de kom med ny tenning som er mye bedre. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by Oleee Angående soltaket, gjelder dette bare VR6, eller er det snakk om flere modeller?! :eek: Gjelder golf 3 generelt, både elektrisk og med tanke på lekasje Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 HRC, er det bilen din du har i avataren Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by kay arne HRC, er det bilen din du har i avataren Jeg som "bygde" den ja, solgte den i slutten av Juni, like etter Molde-treffet...... Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Noen som vet hva bensinforbruket på en vr6 ligger på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg