kay arne Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by HRC Jeg som "bygde" den ja, solgte den i slutten av Juni, like etter Molde-treffet...... det var en fin bil det, hvor mye fikk du for den?? Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Bruker mellom 0,7 til maks 1,1 bør ikke bruke mye over literen ved vanlig by kjøring, greier også presse den under 0,7 på langkjøring når bilen er normalt bra stand, men da kjører du fiiiint =o) Så de bruker ikke spes mye mer enn f.eks vanlif gti osv........ Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by kay arne det var en fin bil det, hvor mye fikk du for den?? Jeg fikk 140000,-. Vurderer du å selge? Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 ja jeg vurderer og selge, vet du noen som skal ha?? skal ha 140000 jeg og Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Vet ikke om noen nei, men det bruker å gå greit å selge spesielle biler i forhold til "vanlige" biler i dagens marked.... Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by kay arne ja jeg vurderer og selge, vet du noen som skal ha?? skal ha 140000 jeg og Har du gjort noe med maskina også eller er det bare utseendet? Har en kompis som vurderer vr6, men han vil ikke ha noe som "alle" andre har... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 da tror jeg han fint kan kjøpe min, tror den skal være spesiel nok. motor: chipet k&n filter annen eksos, tatt vek kat polert innsug karoseri: front fanger fra lumma tuning emblemfri grill firer look lamper en arms visker rieger side skjørt zender tak vinge euro look lamper bak rieger cup spoiler bak bøse blikk list sveist igjen øvre del på bak luke understell bilstein dempere foran jamex dempere bak alt nytt i forstilinga inntriør: orginalt + momo ratt og pedaler Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Nice, skal høre hca han synes... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg