cossie power Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Bilen betyr mer enn kassen...En liten ting å tenke på ;) Mvh Stian helt enig! du skal spille høyere en per egil i street c neste år ser jeg....hehe Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Min erfaring er at ES bassene til Hertz øker sine prestasjoner rent lydmessig i større trykkammerkabinetter enn anbefalt. Nå vil dette selvsagt variere litt fra biltype til biltype, slik at det kan trenge litt eksperimentering for å komme helt i mål. Derfor er anbefalingene til Hertz er veldig greit kompromiss. Det er viktig å påpeke her at de aller fleste kasseanbefalingene fra Hertz, er testet ut i praksis av ingeniørene til Hertz. Vi snakker derfor ikke kun om kabinetter som er beregnet rent teoretisk i de fleste tilfeller. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 helt enig! du skal spille høyere en per egil i street c neste år ser jeg....hehe Jepp, men er vel egentlig Wallentin som er målet. Vi må slå svenskene! Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg