Gå til innhold

S: Pioneer DEH-P7400MP og TS-WX205A (Bass)

Ranger emnet

Tidligere bruker

Anbefalte innlegg

Selger lite brukt Headunit og Basskasse m\forsterker innebygd.

Headunit Pioneer DEH-P7400MP selges for 2000kr

Mange features på denne spilleren

Følger med _tilbehør_ til spilleren, det er en Pioneer boks som har L\R phono plugger, slik at man kan koble til hva du vil av IPOD, CD-Spiller, Walkman ( =), og annet som passer til Phono plugger eller en audiokabel.

Pris på Headunit med hideaway unit (tilbehøret), er nå 2000kr (nypris var ca 6000kr for spilleren og 1800kr for hideaway boksen).

Sub'ern jeg selger er en Pioneer TS-WX205A, det er en ferdig bygget basskasse med en 10" aktivt sub-element. Den spiller _meget_ pen bass, ikke så mye dunk dunk harry bass (ingen harrybass nei gutter ^^), men den spiller riktig type bass for de som liker bass til musikken sin, spiller nydeligt med rock osv for en god bass.

selges for 2000kr, med strømkabler osv.

Nypris på denne var over 5000kr ett sted.

Ring eller send en e-post visst du lurer på noe, gi bud men ikke skambud :)

budene starter på 1500 + på begge tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...

Hei...Ser at samme Bass kasse ble solgt på Finn.no Nypris på denne var ca 2000 og ikke 5000 :) Den på Finn ble solgt for kr 790 for noen dager siden...Jeg Kjøpte samme kasse i 2003 da den koster 1990 NY....Har gitt bort min til nabo i 1 etg mot delbetaling da han bestilte 2 stk Kenwood bilsterio med Bluetooth oh USB .... Hvis du er Interessert kan jeg kjøpe basskassen av deg....Mvh Jan (jan_myra@yahoo.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider