PrinsWilhem Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Noen? Jeg har prøvd med helt flak over ruta, det funker dårlig. Krøll over alt. Prøvd å dele filmen, men den skjøten min ble ikke så bra.. Ble hvit stripe over hele vindu. Noen funky tips noen har? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 jeg sota bakruta på golfen min, brukte sotfilm som de solgte på autoglass. det ble dritbra. helt mørkt fra utsiden og så ut lett.. blei ingen bobler eller striper... brukte bare mye vann med salo :P la filmen på utsida av ruta å skjærte til sånn ca.. blei hvertfall ikke bobler! og den sitter der den dag i dag.. 2 år senere :) Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Har prøvd det.. Blir for mye film der så det bare hoper ser opp.. Åssen golf hadde du? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 ...greia er å få tak tykk film( i forhold til cdcardic, biltema etc) eclipse selger i alle farger og toninger, og de filmene er egna for forming med varmluft, med tykk nok film får du dratt ut all lufta ( husk ordnetlig gumminal) og ALLE klarer det, med den tynen filmene som du får kjøpt hos biltema osv "krøller" filmen seg når du prøver med litt hardere trykk, også er filmene gjennom farga istedenfor bare farge sprøyt på klar film slik som biltema cdcardic osv, ...med andre ord er du sikrere mot riper og særlig når du sveiver opp og ned. ciaO!:) EDIT: Legg filmen utafor bakruta. skjær ca 1-2 mm mindre enn den synlige flata av glasset( dette som gjør at du slipper å få luft tilbake enten nede ellr sidene). Har du bua rute kan du varme svakt ved 50-60 grader ca 10 15 cm fra filmen stryker du varmlufta ...la det svalne i ca 5-10 slik at limet tørker igjen før du skjærer til igjen. da fåtr du til i ETT stykke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Hola.. Ruta mi er for mye kromma trur jeg.. Er jo bøyd 2veier.. Blir for mye film lissom, så det blir sånn lommer. De går aldri bort. BAH, jeg tenker jeg dropper detta for idag og kjører meg en tur. dragcar Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Hvis du har lest Kimojjajajajajajjajajajajajaja's tråd; 'Tråden om Golf'en min', så snakka han noe om at han skjøta filmen. Snakk med han, virker som han har peil. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 hadde en golf 2... det gikk fint som faen med et stykke film! så lenge det er kvalitets film!!! alt sånn billigfilm er bare å hive! hør med et firma som legger sotfilm de veit det sikkert hvis du kjøper film fra de Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 det beste er å ta ut ruta. Men det er ikke så lett på golf 3 som 2ern... :) På bakruta burde du dele opp filmen i 3 "striper". Du skjøter dem på varmetråden så man ikke ser sprekken. Har en kompis som gjorde det på en golf 2, tok ut ruta da, og det ble 100% strøkent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg