Gå til innhold

Hvordan få en sierra så høy og stiv som mulig?

Ranger emnet


MeSs

Anbefalte innlegg

Også så billig som mulig, vinterbil :)

Hvor får jeg billig tank? gjerne brukt, har ikke veldig lyst til å ligge under en bil på høggern å skru..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

campingvognfjærer på biltema? evt. 2x4"... :D

Har fått tips om di campingvognfjærene.. Men sku hatt noe foran og :) Haha :D det ska helst gå igjennom teknisk kontroll..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... 175/80-14 får den til å se ut som den er på stylter...og jeg setter meg ikke fast noe sted akkurat. 20 cm snø er en spøk. Stiv? Hvorfor skal du ha en A-til B- bil til glatt føre stiv?

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... 175/80-14 får den til å se ut som den er på stylter...og jeg setter meg ikke fast noe sted akkurat. 20 cm snø er en spøk. Stiv? Hvorfor skal du ha en A-til B- bil til glatt føre stiv?

Di er jo så mjuke at di tar nedi lett som faen med litt rallykjøring :)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Di er jo så mjuke at di tar nedi lett som faen med litt rallykjøring :)

Prøv med stasjonsvognfjærer du så... ;) Tar ikke nedi om du så hopper over fartsdumper...:D

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at han lurer på om tanken tar nedi... ikke min ihvertfall. Den er jo 35 cm over bakken nå :D

 

Edit: Lære meg å:

1: Lese hele posten.

2: Bruke hue.

3: Ikke jobbe til halv syv på morran og innbille meg at hjernen funker etter å ha vært våken i 3 min.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår