enuriak Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Hva risikerer jeg ved å kjøre rundt med en bil som ikke har vert inne til godkjenning? fristen jikk ut for 1 mnd siden Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodharry_ Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Du risikerer at dem klipper skiltene dine og kaller deg inn til kontroll tror eg. verre er det vel ikke. deretter kommer vel evt. mangel lapp, så må du utbedre feilene, for og så gå og godkjenne bilen og få igjen skiltene. tror det er slik det går,men er bare gjetting fra min side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Kan forsikringsselskapet bli vanskelig om du skulle være i ei ulykke? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodharry_ Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Vil tro dem kan det ja. kjører jo i bunn og grunn en bil med ugyldige skilter da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg