Gå til innhold

Hva synes folk om denne?

Ranger emnet

bmw_bergen

Hva synes du om denne bmw'en?  

91 stemmer

1. 1. Hva synes du om denne bmw'en?

• Utrolig kul!
      6
    • Grei nok...
      2
    • Kanskje litt for mye av "det gode"?
      50
    • Mye bedre med diskre, original look!
      33

Anbefalte innlegg

Bare lurte på hva folk synes om denne... For all del, ikke sleng drit om eier eller noe sånt... kom med relevant kritikk (av bilen) eller selvfølgelig også skryt og ros hvis du synes bilen er fantastisk...

post-3153-13804852014913_thumb.jpg

Om BMW er en bil med alle sine tilhengere i ryggen, eller en religion med sine disipler følgende etter, kan diskuteres lenge.... Jeg gidder ikke ta diskusjonen... for BMW er rett og slett bare #1. BMW the one and only. Ingen over, og ingen ved siden av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fy helvete.. noe så stygt har jeg ikke sett før tror jeg..

når skal nazistål-folka skjønne at det IKKE går og rice opp bmw og slikt? det er DØMT til og bli fiasko!..

Ikke nok med at bilen er helt talentløst styla og fiksa opp, den er ikke komplett engang, ALT for små hjul for en såpass vrææl-styla bil.. fysjameg..

og den vingen der må være noe av det mest grusomme jeg har sett..

PS! i tillegg så kan det være en ide av eieren og rette opp eksospottene bak, da pottene på høyre side sitter mye høyere opp enn de på venstre side.. investere i det istedenfor og slenge på 20 kilo med dekaler og neon kanskje?

post-793-13804852015637_thumb.jpg

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw_bergen

Bare lurte på hva folk synes om denne... For all del, ikke sleng drit om eier eller noe sånt... kom med relevant kritikk (av bilen) eller selvfølgelig også skryt og ros hvis du synes bilen er fantastisk...

de er bare for... jeg mener for eksempel at..... baken ser jo..... Lysene er jo for.... eksosanlegget er for.....

nok om det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår