Gå til innhold

Hva synes folk om denne?

Ranger emnet

bmw_bergen

Hva synes du om denne bmw'en?  

91 stemmer

1. 1. Hva synes du om denne bmw'en?

• Utrolig kul!
      6
    • Grei nok...
      2
    • Kanskje litt for mye av "det gode"?
      50
    • Mye bedre med diskre, original look!
      33

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen til wasif er jo driiit pen:) han har fått på no fine felger nå. kjipern han solgte sine 19". de var fine.. de på bildet var midlertidige felger...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte at BMW er finere original, men det er den desidert største kebabtrallefaktor bmw'n jeg har sett.

Jeg ville aldri ha kjørt eller sitti pån, men han har tatt maks ut av kebab uttrykket.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

Ja det kan du...

Trykk på User Op -> Edit options -> og bla deretter ned til du finner Thread View Options... Der står det noe sånt som "view users signatures".... velg nei!

Simple as that...

Det heter "User CP" (controlpanel)..uansett, da fjerner man til alle...er bare enkelte sin jeg vil slippe å se...reklame og slikt.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Det heter "User CP" (controlpanel)..uansett, da fjerner man til alle...er bare enkelte sin jeg vil slippe å se...reklame og slikt.

Det greieste hadde vell bare vært å kjøpe russebilen så blir vi kvitt den signaturen.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Da blir problemstillingen straks mye verre ja :)

Kanskje det finnes noen meditasjonsteknikker man kan lære seg som gir en muligheter til "selektivt" syn? :D

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste som var greit på BMW 3serie "space invaders" e36 tralla var listene og skjørta... ellers er resten overkill... skjønner ikke at folk kan ødelegge en så fin bil som bmw opprinnelig er...

wasif tralla var grei... syntes hvite baklykter er fint på noen modeller... likte de som var på wasif tralla

jeg har en sykdom som heter bil og et virus som heter bmw... men finnes da grenser =) hehe

skal dere se greit styla bmw se på htttp://bmw.azzido.no

bilen min er oxo til salgs om noen er intr... kan se den på gatebil til helga...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår