Gå til innhold

L200 som hopper ut av 1 og 3 gir

Ranger emnet

PVNYHUS

Anbefalte innlegg

Noen som kab noe om dette?

den spretter bare ut vist man setter den i 1 eller 3 gir.

Noen som veit hva dette kan være eventuelt om det kan fikses lett med litt justering??

HJELP! haster litt.

Eneste jeg kan være til hjelp med er å si at det må ligge inne i girkassen, da girstengene går rett ned i kassen..ingen overføring av noe slag.

Hvis du skrur ned kassen og skal løsne girstengene så må du huske hvor de ulike skruene stod, da det er ulik lengde på dem. (4 rundt hver spake)

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kab noe om dette?

den spretter bare ut vist man setter den i 1 eller 3 gir.

Noen som veit hva dette kan være eventuelt om det kan fikses lett med litt justering??

HJELP! haster litt.

Eneste jeg kan være til hjelp med er å si at det må ligge inne i girkassen, da girstengene går rett ned i kassen..ingen overføring av noe slag.

Hvis du skrur ned kassen og skal løsne girstengene så må du huske hvor de ulike skruene stod, da det er ulik lengde på dem. (4 rundt hver spake)

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det mulighet for noe justering under spakene da? eller må kassa overhales med nye låseringer og synk ringer? tror ikke dreva er borte på den,er bare det att man ikke får den inn i gir. vist jeg setter den i 1 og slipper pedalen sakte så spretter den bare ut. samme med 3 gir og man klarer ikke holde den igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får den i gir uten skraping, men tror ikke den går helt inn så den låser .

for med en gang jeg slipper opp padalen og skal kjøre så spretter den ut.

på første gir så kan det gå og kjøre kanskje noen meter om man ikke belaster den noe før den hopper ut.

Du kan jo løsne av inni bilen og se på girstangen...kanskje du ser noen åpenbare feil.

Vet ikke om det går an at girstangen løsner fra kassen.? at den ikke står helt nedi sporet sitt.

Husk da forøvrig å merke hvor de ulike boltene har stått.. (er gjerne kun de eldre modellene det gjelder..)

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider