PrinsWilhem Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Noen som har erfaringer med vwcarconsult?? http://www.vwcarconsult.com Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Treige, har ikke peiling, må forskuddsbetale, får deler du har sagt du ikke skulle ha.... F.eks, jeg bestilte en puma senkeforstilling til min oval, og sa jeg IKKE skulle ha plastforinger, men skikkelig nålelager i den. Hva tror du kom? De er treige som f.. de har nesten ingenting på lager og alt kommer fra Statene. Hele TO ganger har de presterte å bruke måneder på forsendelser. De sier de prøver ut andre fraktmetoder.. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Avbestilte du da eller? Fikk du penga tilbake? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Den ble solgt videre uten tap til en som ga blaffen.. Men det hører også til i historien at VW car consult skulle prøve å skaffe lager til meg, så jeg fikk bytta. Jeg henter nemlig delene hos ham personlig og fikk sagt ifra. Men skikkelige lager kom aldri.. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Hmm.. Har bestilt no lykter derfra.. 2 - 3 uker sa han det tok. Espen trur jeg han het Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 De skal ha en virkelig god grunn til å kreve forhåndsbetaling... selv om de importerer fra statene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Vi har brent oss på å bestille for kunder som ikke henter varene. Det ønsker vi ikke. Vi må også betale upfront til våre leverrandører. Det fikk jeg som ett svar. Hvis jeg skal ta de lyktene i post oppkrav kom de på 800kr mer. Ønsker du oppkrav tilkommer 10% på prisene og kr. 250,- i gebyr Og pluss frakt etter det igjen trur jeg.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Oi, denna var blitt gammel.. Har bestilt lykter å greier herfra for 2uker sia. Sendte mail idag. Baklyktene var 14dager forsinka og ingenting var blitt sendt fra Tyskland ennå. Jeg er pottesur.:mad: Nå skal jeg vente 4dager, er de ikke sendt da avbestiller jeg.. Også sier dem: Vi sier fra når dem sender lyktene, vi sier fra ditt, vi sier fra datt. MEN DEM SIER JO INGENTING! :mad: Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Ut fra det jeg har lest her virker det som om dette er et firma som opererer helt på siden av loven. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Finnes f.eks ikke noe som heter VW Car consult i Brønnøysund registrene! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by SpeedWell Finnes f.eks ikke noe som heter VW Car consult i Brønnøysund registrene! Også et poeng.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Sakset fra "Frakt og retur av varer" Vi følger samme garanti og returbetingelser som gis fra våre samarbeidspartnere og produsenter. I prinsippet er det ingen garanti og retur på Tuning/Racing deler og de selges "AS-IS" - NO WARRANTY - NO REFUND. Dersom det er åpenbare fabrikkasjonsfeil ved mottak av varen må det reklameres uten ugrunnet opphold til VWCarConsult. Vi vil ta dette opp med vår leverandør uten at vi garanterer for bytte av varen. Skade fra transport må tas med det lokale postkontor eller befrakter. Tror de at Norsk kjøpslov ikke gjelder for dem ? lol Flott butikk :rolleyes: Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by Loppa Sakset fra "Frakt og retur av varer" Tror de at Norsk kjøpslov ikke gjelder for dem ? lol Flott butikk :rolleyes: tydeligvis.. litt av ei svindelsjappe.. Her er alt dere måtte ønske å vite om sjappa.. NORID Handle...............: ECEM2O-NORID Organization Name..........: EASYLEARN CONSULTING Espen Marthinsen Organization Number........: 884064082 Post Address...............: Berglyveien 46 Postal Code................: N-1262 Postal Area................: OSLO Country....................: Norway Phone Number...............: +47 91 80 17 79 Fax Number.................: Email Address..............: emarthin@c2i.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Også prestere han å si til meg forrige uke att orderen min var bindende.. Men det står jo ingenting om det på sidene dems.. thumpsup Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by sheriff Også prestere han å si til meg forrige uke att orderen min var bindende.. Men det står jo ingenting om det på sidene dems.. thumpsup det er bare og banke kjøpslov i bordet til han. hvis ikke det hjelper så, går du til forbrukerrådet. hjelper og legge fram en haug med paragrafer så roer de fleste seg ned. men det virker ikke som en seriøs butikk. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg