PrinsWilhem Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Jupp.. Kjøpsbetingelser Alle bestillinger/leveringer gjøres mot betaling til vår konto 7174.10.16731. Ønskes oppkrav påløper det et gebyr på kr. 250,- + 10% på våre online priser. Uavhentede, bestilte varer i oppkrav belastes med frakt tur/retur + et gebyr på 10% av fakturaverdi inkl. mva. Ubetalte fakturaer sendes til innkreving med de kostnader dette medfører etter vanlig forfall. Har avbestillt nuh, får se hva han svarer. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Forresten, er det ikke lov å ha slik "bindende order"?? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Destro85 Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Kanskje det hadde vært en ide å legge igjen noen ord om hva man synes om postordretullinger. http://www.vwcarconsult.no/catalog/contact_us.php kunne jo vært et sted å begynne. Jo flere jo bedre. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Bah, nå svarer ikke påsan. Ringer forbruker rådet og setter dem på saken. batman Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Hepp folkens. Kjenner litt til Espen ettersom jeg har laget noe grafikk til webshoppen samt annonsene i Autofil. Han er nok ikke noen svindler, men er helt i oppstartsfasen og har vel nok med å holde hodet over vannet. Dessuten vet jeg at han faktisk har hatt litt trøbbel med sinde leverandører. Akkurat hva årsaken er skal jeg ikke uttale meg om, men det kan vel ha en sammenheng med at han ønsker betaling på forhånd. Kan bli mye penger å legge ut for en liten enmannsbedrift når ordrene blir store. Men nå er jo ikke akkurat det kundens problem da... Dersom dere ikke er fornøyde, snakk med han først. Tenk på at det tross alt er positivt med flere styling/tuning sjapper i landet, og at det ikke er noen grunn til å gi han et ræva rykte før man har diskutert saken med han. Selvfølgelig skal han følge kjøpsloven, men det er ikke noen vits i å sette seg på bakbena med en gang. Forbrukerrådet etter 14 dager er jo bare latterlig! Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by FSR Forbrukerrådet etter 14 dager er jo bare latterlig! Men da sier du det, så sender jeg forbruker rådet på han. Jeg skal ha igjen mine penger, samme hva. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Enig Sheriff! Skal ikke være kundenes problem at han er i startfasen. Da kunne han ha skaffet seg litt mere i startkapital før han begynnte virksomheten.... Jeg har samme problemet med et annet firma som importerer Pioneer fra Asia til bra priser. Forskuddsbetaling og sinnsykt mye venting.... Blir så forbanna på sånne folk! Skjønner at FSR prøver å dempe det litt siden det er en bekjent, men det skal som sagt ikke gå utover kundene selv om han er i startfasen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Hvis du kjennern FSR, kan du bare be han sette inn penga mine på min konto fortest mulig så slepper vi no pes. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Jeg kjenner ikke fyren jeg, har bare mailet litt med han og er ikke interessert i blande meg. Uansett om jeg hadde vært bestis med fyren så er dette en sak mellom dere to. Dersom du er keen på å lage et helvete pga. 14 dagers forsinkelse, så velbekomme. Jeg synes nå det er ganske barnslig. Spesielt å legge det ut på et forum der din versjon er den eneste. Hva om du ikke har overholdt din del av avtalen? Hvordan skal vi vite at ikke det er du som er en useriøs svindler? Ta det direkte med sjappa, og ikke her på forumet... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Hva skal jeg ha gjort feil her nå? Jeg bestillte, betalte og ventet.. Varene skulle vært her og har ikke hørt noe fra han, maila, og han sa de var 14 dager forsiknet. Men da må ha jo si ifra om detta. Det er også en ting. Han sier han skal informere meg når det er noe nytt, men gjør han ikke. Nå vil jeg avbestille bare og ha penga tilbake. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg