Gå til innhold

Ideelt understell? Tips?

Ranger emnet

volvo-r-sport

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

understellet tenker du på??? Kan sikkert lage en guide som de fleste allerede vet hvordan de gjør.. Men blir nok noen egne ideer her og der.

Finpån ja, sjølveste slasken det se... Går i klassen min, jeg går vk1 på nytt...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har mål eller tegninger av åssen jeg lager en slik distansekloss til bærekula og hva skal de vare godt for? og hvor en får kjøpt coiloversett. og en bruksanvisning på dette!

clubsport dempere og lesjefors fjører funker det og bruke på coliovers?

ligger sikkert innpå her et sted men finner ikke no jeg...

2,3l med 16V og dobble gassere, retro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CE godkjenning... Ja forresten er det noen som har bilde av den distanseklossen når den er løs? Må vel frese spor i topp og bunn på den så den styrer i fjørbenet samt flensen på bærekula? Hadde vært fint med noen tegninger, kan få fresa døm ut hvis ingen har en kjempelett løsning på å lage sånne.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

draxn;1680889]Ikke TUV nei, men får med papirer fra dem så du kan få det inn i vognkorte..:yummy:

kun tüv godkjennes av bt for å få det inn i vognkortet. CE-godkjenning skal allt som selges i norge ha, og er kun et sertifikat på hvordan fjæra er laga, kontrollert og at den kan brukes...men sier ingenting med passformen etz ift bilen. For allt BT veit kunne det vært en fjær til en opel astra, noe som selvsagt ikke er godkjent.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider