David_G Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 tenkte jeg sku bestille meg sånne stab stag på pedersen som er 26mm forran men hva burde jeg ha bak? skall slade mest mulig men fortsat være stiv i baken... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 66_amazon skrev: tenkte jeg sku bestille meg sånne stab stag på pedersen som er 26mm forran men hva burde jeg ha bak? skall slade mest mulig men fortsat være stiv i baken... har pedersen 26mm? Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 IPD staga er jo nærmere 26mm enn 25mm som er oppgitt... Bak bør du vel ha 19 eller 21mm, noe særlig stivere så tror jeg at ene bakhjulet løfter seg i krappe svinger... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 volvo-r-sport skrev: IPD staga er jo nærmere 26mm enn 25mm som er oppgitt...Bak bør du vel ha 19 eller 21mm, noe særlig stivere så tror jeg at ene bakhjulet løfter seg i krappe svinger... okay.. da prøver jeg 19 egentlig trur jeg.. hehe.. åssen blir bilen hvis jeg bare stiver den opp forran og bare fjører og dempere bak? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg