Gå til innhold

Prosjekt: Volvo 242 1975

Ranger emnet

J_R_M

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Hei. Terra har noen små krav en i familien er medlem i en veteranbilklubb får og få Lmk forsikring så måtte han få takst på bilen/bilene som eventuelt skulle ha lmk forsikring. Også måtte bilen/bilene være i tilnærmet original stand.

Enjoy

Volvo 240 TIC 1979 Den blå fare

Mercedes-Benz 1977 230E "La mæ død edition"

Volvo 240 1983 go vogna Solgt

Volvo 240 1982 Solgt

Volvo 360 Herjebiln (SKrapet og hugd) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Nå har jeg bestemt meg for at forsikringa blir vanlig personbil forsikring,¨så jeg kan endre litt mer på bilen.. Når jeg tenker meg om, så blir det bare lakk, felger, motor og driverk som endres.. Og styringa.. vil ikke gjøre noenfæle inngrep i karroseriet.. Noen som vet hva jeg bør gjøre? Bestemt meg for lakken.. Den blir som på denne.. Faktisk så blir utseendet det samme, men ikke motor da den er en t5 motor som er lagom hyfsad:

http://www.gatbilar.se/viewImage.php?car=5372&big=32872&kat=1&event=

plz.. All hjelp tas imot med åpne armer :)

Volvo 242dl 1975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...

Ja...Er ei stund siden jeg skreiv sist, men skal prøve å oppdatere litt om hva som har skjedd.. Har droppa planer om turbomotor, og går for gassermotor.. Blir minst 45 webere, kjøpe topp fra en kar i sverige som lager til motorsport og 2.5" eksos.. Blir på en B230a btw..

Videre så blir det 17" volvo r-felger, og nyere fangere forran og bak + 86 speila.. Lakk og rust ble tatt seg av i sommer, så det er ikke noe problem:)

Volvo 242dl 1975

Lenke til kommentar
Del på andre sider